مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در دیدار با رئیس و اعضای ستاد اقامه نماز استان:

ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۷۹۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ اقامه نماز در اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، نشست علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان با رئیس و اعضای ستاد اقامه‌ی نماز استان ایلام برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در این دیدار، با اشاره به اینکه نماز یک فریضه‌ الهی و از واجبات دین است، عنوان کرد: برنامه‌هایی را برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه‌ نماز در مدارس و ادارات در دست اجرا داریم که در راستای این برنامه‌ها ادارات آموزش و پرورش موظف به استفاده‌ هرچه بیشتر روحانیون در برگزاری نماز‌های جماعت در درون خود اداره و همچنین مدارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ظرفیت شورای آموزش و پرورش را برای ترویج فرهنگ نماز، مناسب دانست و گفت: در جلسه های آینده‌ شورای آموزش و پرورش، مسئله‌ ترویج فرهنگ نماز در مدارس و ادارات را مطرح خواهیم کرد تا با استفاده از ظرفیت سایر دستگاه ها به رشد و تبلیغ اشاعه این فرهنگ کمک کنیم.

علی درویشی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسئله اجتماعی و همچنین بحث زکات در جامعه به عنوان یک مسئله اقتصادی برای ما مطرح است و می‌خواهیم برنامه هایی را اجرا کنیم که این موارد در مدارس نهادینه شوند.

درویشی در پایان افزود: تجهیز و نوسازی نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش، برگزاری جشن تکلیف و جشن روزه اولی ها، تشکیل گروه های سرود برای اجرای سرود سلام فرمانده از جمله دیگر اقدامات این اداره کل در بحث مسائل فرهنگی و پرورشی و توسعه و ترویج نماز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار