مدیرکل آموزش و پرورش ایلام:

جشنواره فیلم رشد تفکرمحوری و خلاقیت را در دانش‌آموز به وجود می‌آورد

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت جشنواره فیلم رشد تفکر محوری و خلاقیت را در دانش‌آموز به وجود می‌آورد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فیلم رشد تفکرمحوری و خلاقیت را در دانش‌آموز به وجود می‌آورد

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در سفر خود به شهرستان ایوان در آیین افتتاحیه جشنواره استانی فیلم رشد شرکت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهمیت پرورش خلاقیت های دانش آموزان آن را در تربیت و رشد شخصیت آنان موثر دانست و افزود: باید به سمتی برویم که دانش آموز را علاوه بر مباحث علمی و آموزشی، مستقل و توانمند و آشنا به مهارت های زندگی تربیت کنیم.

درویشی تصریح کرد: جشنواره فیلم رشد بستر مناسبی برای تربیت دانش آموزان با استفاده از مشاهده تجربیاتی است که به صورت هنرهای نمایشی درآمده و به واسطه آن تفکر محوری و پرورش خلاقیت در دانش آموزان به وجود می آید.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان ایلام در پایان بر استفاده از ظرفیت دانشگاه فرهنگیان و دانشجو معلمان را برای پرورش و تولید محتوا در حوزه فیلم های آموزشی و علمی تاکید کرد.

فاطمه پاپی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام و دبیر جشنواره استانی نیز در این آیین از برگزاری این جشنواره از تاریخ ۲۶ فروردین تا ۳۰ ام این ماه در سطح استان خبر داد و افزود: با همکاری صورت گرفته با معاونت پرورشی و فرهنگی فیلم های این دوره در کانون‌های فرهنگی و هنری دانش آموزی به نمایش در می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار