جشن ملی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - جشن ملی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان ، اولیا و دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد غدیر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن ملی گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان قدس

این مراسم با حضور وحید گلی کانی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا، فرهنگیان، اولیا و دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه شاهد غدیر برگزار شد.

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ما یک محبت الهی برای مردم عزیز ایران است، که مردم ایران را از تاریکی و ظلمت به سمت روشنایی هدایت کرد.

محرمی، در جمع مسئولان و دانش‌آموزان، فرهنگیان، اولیا دبیرستان شاهد غدیر شهرستان قدس اظهار کرد: دانش آموزانی که امروز در خدمت‌شان هستیم دانش‌آموزان فرهنگیان و خانواده فرهنگی و ایثارگر هستند، که در حیطه‌های مختلف انقلاب اسلامی چه در قبل از انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی انقلاب اسلامی نقش آفرینی‌های بسیار بزرگی داشته‌اند.

او افزود: اگر ما بخواهیم به حقیقت به اندک نقش آفرینی خانواده بزرگ فرهنگیان در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی توجه کنیم، این قشر قبل از دوره انقلاب اسلامی در آگاه‌سازی مردم و ارتقاء بینش سیاسی مردم، بسیار موثر بودند. در دوران دفاع مقدس هم با تقدیم ۳۶۰۰۰ دانش آموز شهید و قریب به ۵۰۰۰ شهید فرهنگی، خانواده بزرگ فرهنگیان نقش آفرینی موثری را داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، تصریح کرد: در دوران پس از دفاع مقدس نیز با تربیت نسل جوان و صاحب بینش انقلابی و با توجه به پیشرفت‌های علمی که در تمام حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و نظامی کشور اتفاق افتاده، می توان به تاثیر خانواده بزرگ فرهنگی پی برد.

محرمی گفت: وظیفه امروز ما، در آموزش و پرورش در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ که رهبر معظم انقلاب هم در قالب جهاد تبیین دستور دادند که انجام شود و نکته بعدی تفکر و علم‌آموزی است؛ تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی جامعه گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان امام رحمت الله و گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را ساری و جاری کنیم .

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا محمدزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار