معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

هزار دانش‌آموز زنجانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

زنجان (پانا) - معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، اردوهای راهیان نور را فرصتی طلایی برای تبیین مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت باید زمینه حضور همه اقشار مردم در این اردوها فراهم شود و از این فرصت طلایی در راستای جهاد تبیین استفاده مناسب صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
هزار دانش‌آموز زنجانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

ابولفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان، در جلسه هماهنگی راهیان نور با تاکید بر اینکه برنامه فرهنگی راهیان نور فرصت طلایی برای تبیین و انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان اس، گفت: باید زمینه حضور اقشار مختلف در این اردوها فراهم شود تا از این فرصت طلایی در راستای جهاد تبیین استفاده شود.

رفیعی ضمن تقدیر از زحمات متولیان راهیان نور، از آن به عنوان بزرگترین عملیات فرهنگی نام برد و افزود: برنامه فرهنگی راهیان نور در سطح کشور جایگاه خاصی دارد و همه دستگاه ها باید در برگزاری آن پای کار باشند و به متولیان و مجریان کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از حوادث اخیر قرارگاه تبیین با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی در استان تشکیل شده و برنامه ریزی لازم انجام و اولویت‌ها با جدیت در حال پیگیری است، گفت:چگونگی انتقال مفاهیم و ارزش‌ها و روایت‌های درست از موضوعات و دغدغه‌های نسل جدید، از مهم‌ترین دغدغه‌های ذهنی ما است و یکی از بهترین روش‌ها، آموزش غیرمستقیم و در قالب برنامه‌های اردویی است، بنابراین راهیان نور از این حیث نیز بسیار حائز اهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: برای سال جاری اعزام ۵۰۰۰ نفر برنامه‌ریزی شده که حدود هزار دانش آموز، هزار دانشجو و 3 هزار نفر هم سایر اقشار و اعزام خانوادگی است که تا پایان اسفند ماه و در قالب ۱۰۰ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار