حسین عابدی مقدم

دانش‌آموزان دختر شهرستان جاجرم، به اردوی راهیان نور اعزام شدند

جاجرم(پانا)- مدیر آموزش وپرورش شهرستان جاجرم، در مراسم بدرقه اردوی راهیان نور گفت هر فکر و هر مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد، نیاز به توجه به آرمان‌ها و ترویج و زنده نگه داشتن آنها دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان دختر شهرستان جاجرم، به اردوی راهیان نور اعزام شدند

عابدی ضمن بیان ضرورت پرداختن به مسایل فرهنگی و ایرانی-اسلامی در دوره کنونی، افزود: اردوهای راهیان نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است .

وی خطاب به دانش آموزان بیان کرد: شما دعوت شده شهدا هستید، قدر این سفر ارزشمند را بدانید و نایب الزیاره و دعا گوی سایر دانش آموزان و معلمان و ما خدمتگذاران باشید.

مدیریت آموزش وپرورش شهرستان جاجرم، تصریح کرد : یک کاروان با تعداد ۲۰ دانش آموز و ۵ نفر عوامل اجرایی، سرپرست و مربی به این اردوی معنوی اعزام شدند.

عابدی مقدم در پایان این مراسم از حضور سرهنگ الهی راد معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران جوادالائمه خراسان شمالی، حاج زاده فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین هوشمند نژاد امام جمعه، سرهنگ حیدری فرمانده حوزه مقاومت سپاه شهرستان و معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان جاجرم و مدیران مدارس و سایر دانش آموزان تشکر کرد.

خبرنگار: سید رضا مرتضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار