نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر کرمانی عازم اردوی راهیان نور شد

کرمان(پانا) - نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر، با بدرقه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و معاون پرورشی و فرهنگی راهی اردوی راهیان نور شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین کاروان دانش‌آموزان دختر کرمانی عازم اردوی راهیان نور شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در آیین افتتاح اردوهای راهیان نور از جوار مزار شهید سلیمانی عنوان کرد: هدف ما این است تا قبل از ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان کرمان را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام کنیم.

وی بیان کرد: ۴ هزار دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان کرمان تا اسفندماه سال‌ جاری به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی راهیان نور را فناوری خواندند و از عملیات‌ها و رویدادهای دفاع‌مقدس به‌عنوان ثروت عظیم نام بردند و افرادی که به اردوی راهیان نور می‌روند این فناوری را استخراج می‌کنند و در مقطعی از زندگی برای ادامه کار و مسیر فکری و عملی از آن بهره می‌برند.

نظری از دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان نظام و انقلاب و مدافعان نظام و مدیران آینده نام برد و اضافه کرد: دانش‌آموزان اعزامی به راهیان نور پس از آنکه برگشتند می‌توانند بزرگترین تبیین‌گر دفاع مقدس و دلاوری‌های شهدا و ایثارگران باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که ارتباطات دانش‌آموزان با یادمان‌های دوران دفاع مقدس را قطع کند، تصریح کرد: در اتفاقات اخیر که روی داد، حس دشمن این است اگر دانش‌آموزان ما با این روحیه انقلابی به ارتقای علمی ادامه دهند، ایران از هر گزندی در آینده مصون خواهد بود و این به معنای نابودی آمریکا و اسراییل است بنابراین اردوی راهیان نور یکی از دستاوردهایی است که می‌تواند منجر به‌نابودی دشمنان قسم‌خورده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار