کاروان راهیان نور مدارس دخترانه شهرستان قدس، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

شهر قدس (پانا) - اردوی کاروان راهیان نور مدارس دخترانه متوسط دوم شهرستان قدس، از حسینیه شهدای گمنام این شهرستان با بدرقه فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مسئولان شهرستان قدس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کاروان راهیان نور مدارس دخترانه شهرستان قدس، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد

اردوی کاروان راهیان نور، مدارس دخترانه متوسط دوم شهرستان قدس از حسینیه شهدای گمنام شهرستان قدس با بدرقه وحید گلی‌کانی فرماندار، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش، مهدی چیوایی معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مسئولان شهرستان قدس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

در این مراسم وحید گلی‌کانی فرماندر شهرستان قدس گفت: اردوی راهیان نور از نظر اهمیت و مسائل سیاسی از طرف مقام معظم رهبری بسیار توصیه شده است که برای دانش‌آموزان برکات و آموزه‌های معنوی بسیاری به همراه خواهد آورد.

مهدی چیوایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قدس در خصوص برنامه‌های مختلف اردو، ساعات رفت و برگشت، مراسم‌های مذهبی پیش‌بینی شده و توضیحاتی درباره محل‌هایی از جمله قطعه آرامش و مناطق عملیاتی کربلا ۴و۵ که قرار است توقف داشته باشند، گفت: این سفر معنوی فاید‌ه‌های بسیاری از لحاظ روحی و روانی می‌تواند برای دانش‌آموزان به ارمغان بیاورد؛ همچنین مقدس بودن مناطق عملیاتی و سرزمین‌های عملیاتی و متوسل شدن به شهدا در کارها برکت‌های معنوی برای دانش اموزان به همراه دارد.

کاروان راهیان نور مدارس دخترانه متوسط دوم شهرستان قدس از مدارس ایثار، شهید عیسی‌وند، حق‌شناس۲، کاردانش قدس، شامل ۶ اتوبوس و ۲۳۷ نفر دانش‌آموز، جهت حضور در روزهای ششم الی نهم بهمن ماه ۱۴۰۱، راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا جهانگیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار