امام جمعه شهرستان قدس:

دانش‌آموزان ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود

شهر قدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس در مراسم نواختن زنگ انقلاب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه شاهد غدیر گفت دانش‌آموزان ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی هستند و خواهند بود

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در مراسم نواختن زنگ انقلاب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه شاهد غدیر که با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر و تقارن آن با ماه مبارک رجب و تبریک اعیاد ماه رجب گفت: ماه رجب آغاز بهار بندگی است؛ سه ماه رجب، شعبان و رمضان بهترین فرصت برای تمرین بندگی است، تا بتوانیم خودمان را اصلاح کنیم و تقوا را در وجود خودمان تقویت کنیم و خود را به اوج بندگی ومعنویت برسانیم.

امام جمعه شهرستان قدس، گفت: زمانی که دشمنان ما سپاه را تحریم کردند و سپاه را تروریسم خواندند، گفتیم که اگر سپاه یا سپاهیان یا حاج قاسم و مدافعان حرم نبودند امروز خبری از اروپا ، اتحادیه اروپا و پارلمان اروپا نبود که بخواهند سپاه را تروریسم بدانند.

او در ادامه افزود: ایام نورانی اعتکاف فرصتی مناسب است که در ضمن خلوت با خدای خود، دانش‌آموزان در فرصت‌های مناسب حلقه‌های علمی تشکیل دهند و با حضور دبیران و معلمان و جهاد تبیین اتفاق بیافتد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار در ادامه گفت: شیرین‌ترین خاطره مردم ایران مربوط به ماه بهمن است، ماه بهمن، ماه پیروزی انقلاب اسلامی و از بهترین ماه‌های سال است چرا که بعد از ۱۵ سال دوری امام راحل از وطن با حمایت‌های مردم ایشان به وطن باز گشتند و حکومتی مردم مدار را تشکیل دادند و دانش‌آموزان ادامه دهنده این انقلاب هستند و خواهند بود و جشن ملی انقلاب، سال‌های سال تکرار خواهد شد تا به انقلاب جهانی امام زمان (عج)متصل شود.

خبرنگار دانش‌آموز: ایلیا حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار