طی مراسمی:

دانش آموزان منطقه 19 تهران به اردوی راهیان نور اعزام شدند

قربانی مهر: اردوی راهیان نور، یک سفر معنوی است که دانش آموزان را با حماسه هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهد کرد

تهران (پانا) - دانش آموزان منطقه ۱۹ تهران طی مراسمی با حضور مسئولین آموزش وپرورش این منطقه به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان  منطقه  19 تهران به  اردوی راهیان نور اعزام شدند

حبیب اله قربانی مهر در این مراسم که با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه و خانواده های دانش آموزان برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و تجمع دانش آموزان در مقابل ساختمان ناحیه مقاومت بسیج ابوذر در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن رفتارغیرقانونی اتحادیه اروپا گفت: اردوی راهیان نور فرصت خوبی است تا دانش آموزان دهه هشتادی و نودی با واژه های جنگ تحمیلی، ایثار و شهادت آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹،با بیان اینکه این اردو، یک سفر عادی و معمولی نیست، افزود: ان شالله شما دانش آموزان به عنوان سفیران عشق و معرفت؛ هر آنچه در شلمچه خواهید دید و خواهید شنید؛ به مدارس و همکلاسی های خود منتقل کنید.

وی بیان کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا هم در کلام و هم در عمل وظیفه همه ماست. این مهم مطالبه مقام معظم رهبری است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ اضافه کرد: ما مدیون شهدا هستیم، شما دانش اموزان جنگ را ندیده اید، نمی دانید جنگ تحمیلی کجا و چگونه رخ داده و مردم ایران زمین چه رشادت ها و ایثاری از خود نشان دادند تا امروز ایران پرافتخار، در سطح منطقه و جهان حرف برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: اردوی راهیان نور، یک سفر معنوی است که دانش آموزان را با حماسه هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهد کرد

قربانی مهر در پایان از دانش آموزان، اولیای ایشان، مسئولان آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تشکر کرد و گفت: خوشبختانه تمام اقدامات و تمهیدات لازم توسط مسئولان صورت پذیرفته است تا سفری با نشاط و ایمن برای دانش اموزانمان مهیا گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار