وزیر کشور در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی؛

دولت تمام تلاش خود را برای اشتغالزایی و کاهش تورم به‌کار گرفته است

تهران (پانا) - ‌وزیر کشور روز پنج‌شنبه در سفری یک‌روزه به قم، با آیت‌الله العظمی نوری همدانی دیدار کرد و با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم و وزارت کشور، گفت‌ دولت تمام تلاش خود را برای اشتغالزایی و کاهش تورم به کار گرفته است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دولت تمام تلاش خود را برای اشتغالزایی و کاهش تورم به‌کار گرفته است

‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ‌احمد وحیدی در این جلسه گزارشی از اقدامامت و فعالیت‎های دولت در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد و همچنین از ماموریت‌های وزارت کشور در این دوره سخن گفت.

وی به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مساله اصلی اشتغالزایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

وزیر کشور ادامه داد: برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی نداریم. با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.

وحیدی اضافه کرد: همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه گذاری برطرف سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودک‌کشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.

وزیر کشور همچنین به بحث اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب زدن به نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه های ترویستی روی آورده است.

وحیدی تصریح کرد: سپاه مقتدر با هدایت شهید سلمیانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

آیت الله حسینعلی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید هم در این دیدار اظهار کرد: دولت باید بیشتر تلاش کند تا بر اساس گفتمان اصلی انقلاب که همان رفاه و رضایت مردم است، محقق شود تا گرانی‌ها کنترل شود و رفاه نسبی برای همه مردم شکل بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مردم گلایه‌هایی از برخی مشکلات اقتصادی دارند و انتظار دارند دغدغه آنها را به گوش مسئولان برسانیم.

این مرجع عالی‌قدر ادامه داد: می‌دانیم که دولت تلاش می‌کند اما انتظار داریم این تلاش‌ها به نتیجه برسد و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب به یک رفاه نسبی برسند که باعث افزایش رضایتمندی آنها از نظام خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی با تمجید از فعالیت‌های میدانی و جهادی دکتر وحیدی، اضافه کرد: این روحیه بسیار ارزشمند است و مردم انتظار از مسئولانی همچون جنابعالی انتظار دارند با تلاش جهادی شبانه رزوی، مشکلات اقتصادی و رفاهی آنها برطرف شود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم صدا و سیما هم فعالیت‌های دولت برای توسعه، رفاه و آبادانی کشور را به تصویر بکشد تا مردم در جریان تلاش‌ها دولت قرار بگیرند.

این مرجع عالی‌قدر جهان تشیع همچنین به دشمنی رژیم صهیونیستی و آمریکا نسبت به ایران اشاره کرد واز مسئولان و دولت خواست با تمام توان و اقتدار در مقابل توطئه‌های آنها بایستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار