وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت:

سپاه مهمترین نیروی ضدتروریست است

تروریست نامیدن سپاه، نشان‌دهنده اوج درماندگی غربی‌هاست/ سپاه نیروی مهم،‌ ارزشمند و اساسی است که تمام ظرفیت خود را برای دفاع از کشور و مردم به‌کار گرفته است

تهران (پانا) - وزیر کشور گفت سپاه مهمترین نیروی ضدتروریست است که در راس آن شهید سلیمانی عزیز بود؛ تروریست نامیدن سپاه، نشان‌دهنده اوج درماندگی غربی‌هاست.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاه مهمترین نیروی ضدتروریست است

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت اظهار کرد: سپاه نیروی مهم،‌ ارزشمند و اساسی است که تمام ظرفیت خود را برای دفاع از کشور و مردم به‌کار گرفته است و در همه حوزه‌ها سپاه در صحنه حضور دارد. اینکه یک عده در غرب بخواهند کارهای خارج از اصول حقوق بین‌الملل انجام دهند و یک نیروی رسمی را به عنوان آنچه که آن‌ها تروریستی می‌نامند، بدانند، نشان‌دهنده ضعف فکری و سیاسی آنهاست.

وی افزود: سپاه مهمترین نیروی ضدتروریست است که در راس آن شهید سلیمانی عزیز ماست. رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریست دولتی رسمی است. آمریکا رسما در روز روشن سردار سلیمانی را به شهادت رساند. همه منطقه و کسانی که در منطقه ما هستند، خود را مدیون تلاش‌های سپاه و شهدای سپاه و شهید‌سلیمانی می‌دانند. تروریست نامیدن سپاه، نشان‌دهنده اوج درماندگی غربی‌هاست. البته اینها برای سپاه بزرگ و پرافتخار ما هیچ نگرانی ندارد چون آن‌ها با قدرت کار خود را انجام می‌دهند.

وحیدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قرار است دبیر شورای عالی امنیت ملی شود، گفت: شایعه است.

مشکل آبگرفتگی در استانهای جنوبی برطرف شد

وحیدی در پاسخ به سوالی درباره آبگرفتگی در استان‌های جنوبی کشور اظهار داشت: در آبگرفتگی مشکل جدی نداشتیم. سال گذشته در کنارک و اهواز مشکل جدی داشتیم اما امسال با تدابیر دولت سیزدهم برطرف شد.

وزیر کشور اضافه کرد: با توجه به گسترش شبکه فاضلاب، مشکلات آبگرفتگی حل و آب‌ها جذب شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تغییر استانداران توضیح داد: آنهایی که در برنامه بود، تغییر کردند؛ ما روال جاری ارزیابی عملکرد را داریم و بر اساس آن نتایج ارزیابی‌ها به موقع و در وقت خودش تصمیم می‌‌گیریم.

تاکید بر همکاری مردم در مصرف انرژی برای عبور از سرما

وحیدی در ادامه بر ضرورت بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش شدت مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: اولویت دولت رفاه هموطنان و گرم نگه‌داشتن خانه‌های مردم است و متناسب با آن درباره مدیریت مصرف انرژی تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به وقوع یخبندان در برخی استان‌های کشور در روزهای گذشته و قطعی گاز اظهار داشت: اینها روزهای معدودی است که به سرعت به حالت عادی برمی‌گردد و ممکن است در ادامه در طول بهمن ماه دچار چنین سرمایی بشویم که انشاالله مدیریت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: آنچه مورد تاکید است، بهینه‌سازی مصرف و کاهش مصرف از سوی مردم عزیز است که همکاری خوبی داشتند و امیدواریم با نقش موثر مردم از این فصل سرما به سلامتی عبور کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار