شادمهر در گفت‌وگو با پانا:

‌ارتباط بیشتر دانش‌آموزان با مدرسه تربیت و شکوفایی بیشتری به‌دنبال دارد

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون آموزش مجلس ‌ضمن انتقاد از ‌تعطیلی مدارس به بهانه‌های مختلف گفت باید ارتباط مستقیم مدرسه و دانش‌آموز شکل بگیرد؛ هرچقدر ارتباط دانش‌آموز با مدرسه بیشتر باشد، تربیت و شکوفایی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
‌ارتباط بیشتر دانش‌آموزان با مدرسه تربیت و شکوفایی بیشتری به‌دنبال دارد

امانقلیچ شادمهر در گفت‌وگو با پانا درباره طرح اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی، اظهار کرد: «این طرح برای مناطق محروم است، به‌خاطر اینکه در مناطق محروم مشکل پزشک متخصص ‌داریم. برای اینکه پزشکان خدمت‌شان را آنجا انجام دهند، ‌مشوق‌هایی برای پزشکان جهت حضور بیشتر در مناطق محروم در نظر گرفته شده و توازن بین رشته‌های مختلف در حوزه پزشکی در سراسر کشور برقرار خواهد شد.»

وی ضمن انتقاد از ‌تعطیلی مدارس به بهانه‌های مختلف گفت: «باید ارتباط مستقیم مدرسه و دانش‌آموز شکل بگیرد؛ هرچقدر ارتباط دانش‌آموز با مدرسه بیشتر باشد، تربیت و شکوفایی بیشتری را شاهد خواهیم بود. در ایام کرونا شاهد ‌‌افت تحصیلی بودیم که به ضرر دانش‌آموزان بود.»

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 اضافه کرد: «اگر اوقات فراغت دانش‌آموزان با درس پُر نشود، مشکلات اجتماعی دیگری پیش خواهد آمد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار