مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان طی سخنانی تاکید کرد:

آشنایی نونهالان، با مقام والای بانوان، حائز اهمیت است

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مراسمی، آشنایی نونهالان با مقام والای بانوان در جامعه را حائز اهمیت عنوان کرد و آن را از وظایف مربیان کودکستان‌ها دانست‌.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آشنایی نونهالان، با مقام والای بانوان، حائز اهمیت است

مراسم تقدیر از مربیان کودکستان‌های آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه، روح‌الله شریفی بخشدار گلستان، آیت اصلانی مدیر و معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام نورپور ضمن اشاره به مقام والای بانوان در اسلام، اظهار کرد: در اهمیت جایگاه بانوان، همین بس که پیامبر اکرم (ص) خم می‌شود و دست دختر را بوسه می‌زند و دین اسلام از کرامت و حقوق زنان نیز دفاع می‌کند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت و ارزشمندی کار مربیان و فعالان عرصه تربیت کودکان در مهد کودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها افزود: تربیت درست نونهالان که آینده‌سازان میهن اسلامی هستد و تلاش در راستای آموزش صحیح این عزیزان و آشنایی آنان با مفاهیم دینی و اعتقادی، باقیات‌‌الصالحاتی برای شما مربیان خواهد بود.

آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز ضمن تجلیل از زحمات همکاران، خاطر‌نشان کرد: برای ما بسیار حائز اهمیت است که سیره و راه پیامبر و ائمه هدی و فاطمه زهرا (س) را سرلوحه خویش قرار دهیم؛ در امور پرورشی کودکان این نکته را بسیار رعایت کنید که دانش‌آموزان با مقام والای بانوانان در دیدگاه جامعه اسلامی آشنا شوند.

لازم به ذکر است مداحی و مولودی‌خوانی رحیم رزاقی از مداحان جوان منطقه و تقدیر از بانوانی که اسمشان مزین به نام فاطمه و زهرا بود و همچنین اهدای چادر مشکی به همه اعضای حاضر (70 نفر) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

خبرنگار: رضا نیکجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار