امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

انقلاب اسلامی، مکتب سرخ تشیع در جهان را احیا و معرفی کرد

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در سخنانی، انقلاب اسلامی را منشا برکات فراوانی دانست و آن را عاملی برای معرفی مکتب سرخ تشیع در جهان دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، مکتب سرخ تشیع در جهان را احیا و معرفی کرد

حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان در خطبه‌های نماز جمعه مصلی شهر گلستان، اظهار کرد: شجره طیبه انقلاب اسلامی که چهل و سه سال است از عمر مبارک آن سپری می‌شود، برکات فراوانی داشته و دارد.

وی افزود: دشمنان در تلاش هستند تا برکات، خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اتمام برسانند؛ اما انقلاب اسلامی به مستضعفان عالم دل و جرئت بخشید و مستکبران و ظالمان عالم را شکست داد.

در ادامه حجت‌الاسلام نورپور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به مردم ایران، عزت، صلابت، شوکت، اعتبار و حیات معنوی بخشید؛ از این‌رو مردمی که قبل از انقلاب، گمراه بودند، به واسطه شهدا و مردم مجاهد، انقلاب کردند و این انقلاب حیات معنوی پیدا کرد و عزت خود را به دست آورد.

امام جمعه بخش گلستان در ادامه سخنان خود، تاکید کرد: امروزه در دنیا، دوست و دشمن به مردم کشور ایران، با دید عظمت، تکریم و احترام می‌نگرند؛ زیرا شاهکار انقلاب این بود که زنجیر اسارت را از این کشور و مردم آن باز کرد.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار