فرماندار شهرستان ملارد در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:

جهاد عمومی در جهت صرفه جویی در مصرف گاز، امری ضروری برای تداوم‌ پایداری انرژی است

پانا (ملارد) - فرماندار شهرستان ملارد، با توجه به سرما و برودت هوا بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز تاکید و عنوان کرد: در این روزهای سرد سال، جهاد عمومی در جهت صرفه جویی در مصرف گاز برای همگان ، امری ضروری برای تداوم‌ پایداری این انرژی است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
جهاد عمومی در جهت صرفه جویی در مصرف گاز، امری ضروری برای تداوم‌ پایداری انرژی است

جابر کریمی، فرماندار شهرستان ملارد اظهار کرد: «لازم است که با توجه به افزایش مصرف گاز و لزوم جلوگیری از قطعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، تمهیداتی اندیشیده شود تا مصرف در این واحدها مدیریت شده و مشکلی برای تولید کنندگان ایجاد نشود».

فرماندار ملارد، همچنین با اشاره به برودت هوا با قدردانی از شهروندان به جهت صرفه‌جویی در مصرف انرژی گفت: «مصرف بهینه و صرفه‌جویی از موارد بسیار مهمی است، که باید عموم مردم آن را رعایت کنند. اگر همگان در مصرف گاز صرفه‌جویی کرده و دمای منزلشان را، یک یا دو درجه کاهش دهند، به تامین گاز برای صنایع و جلوگیری از خاموشی کمک می کنند».

کریمی با بیان این‌که مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری ۶۰ میلیون مترمکعب در روز، معادل ۲ فاز پارس جنوبی نسبت به پارسال افزایش یافته است، تصریح کرد: «از همه مردم می‌خواهیم برای بهینه‌سازی مصرف تلاش کنند و اقدام‌های خوبی برای تشویق مشترکان هم در نظر گرفته شده است. با هر یک درصد کاهش مصرف، شامل سه درصد تخفیف گازبها می‌شوند و اگر مشترکی نسبت به مصرف پارسال خود ۳۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، گازبهای رایگان خواهد داشت».

دانش‌‌‌آموز‌‌ خبرنگار: نرگس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار