دانش‌آموز هنرمند ملاردی عنوان کرد:

هنرمندان به افکار عمومی و اتفاقات پیرامون انسان‌ها بی‌اعتنا نیستند

ملارد (پانا) - دانش‌آموز هنرمند نقاشی ملاردی، نقاشی را نوعی ایمان دانست و گفت هنرمندان این وظیفه را دارند که به افکار عمومی و اتفاقات پیرامون انسان‌ها بی اعتنا نباشند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان به افکار عمومی  و اتفاقات پیرامون انسان‌ها بی‌اعتنا نیستند

هستی عزیزیان، دانش آموز هنرمند ملاردی و دارای مقام‌های منطقه‌ای و استانی در مسابقات نقاشی که در حرفه نقاشی و طراحی استعداد زیادی دارد در رابطه با این حرفه و هنر، به پانا بیان کرد:«به کسانی که دارای اعتماد به نفس پایین هستند پیشنهاد می کنم نقاشی بکشند. وقتی دست به قلم شوند، متوجه خواهند شد هر آنچه که بخواهند را می توانند روی تابلوی سفید مقابلشان تصور کنند و بکشند؛ همین امر سبب می‌شود اعتماد به نفسی درونشان شکل گیرد و خواهند پذیرفت دنیای واقعی هم مثل نقاشی کردن است و کافیست دست به قلم شوند تا هر آنچه که می‌خواهند را در تابلوی دنیای واقعی شان خلق کنند.»

این دانش‌آموز هنرمند ادامه داد: «اگر به نقاشی‌های نقاشان ماهر توجه کنیم، درون همه نقاشی‌هایشان می توان خود واقعی آنها را دید. زیرا آنها از تمام وجودشان و توان خود می‌گذارند تا بتوانند اثرشان را خلق کنند.«

وی در رابطه با ویژگی‌های یک نقاشی اثرگذار بیان کرد: «یک نقاشی منحصر به فرد باید بیننده اش را درگیر خود کرده و درون او احساسی را دچار تغییر و تحول کند. یک نقاش خوب نقاشی است که وقتی نقاشی خود را می‌کشد و به مخاطبش نشان می‌دهد، حس مخاطب از وقتی نقاشی را ندیده بود تا وقتی که آن را دید تغییر کند.»

عزیزیان تاکید کرد: «من حس می‌کنم نقاشان به شکل بهتری می‌توانند به معنای واقعی زندگی پی ببرند. بیشتر انسان‌ها در پی چیزی هستند که خود هم نمی‌دانند و زندگیشان را در جستجوی آن می‌گذرانند. اما نقاشان هر آنچه می‌خواهند را به تصویر می‌کشند و در پی آنها به معنای زندگیشان نیز پی خواهند برد.»

دانش‌آموز خبرنگار: بهار ربیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار