فرماندار قرچک:

مردم برای جلوگیری از بحران ناشی از برودت هوا، صرفه‌جویی در مصرف گاز را سرلوحه کار خود دهند

قرچک (پانا) - فرماندار شهرستان قرچک گفت به منظور جلوگیری از بحران ناشی از برودت هوا و افزایش مصرف گاز، آحاد مردم و مسئولین باید صرفه‌جویی در مصرف گاز را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مردم برای جلوگیری از بحران ناشی از برودت هوا،  صرفه‌جویی در مصرف گاز را سرلوحه کار خود دهند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قرچک، به ریاست علیرضا فاتحی‌ نژاد فرماندار و با حضور الله بخش حبیبی معاون فرمانداری، محسن خرمی شریف، شهردار، مجید قیصرپناه بخشدار و سایر مسئولین و اعضای این ستاد با موضوع مدیریت مصرف بهینه انرژی در بخش‌های خانگی، اداری و صنعتی در سالن جلسات فرمانداری قرچک برگزار شد.

علیرضا فاتحی‌ نژاد فرماندار شهرستان قرچک هدف از تشکیل این جلسات را پیش‌ بینی و پیشگیری از بحران دانست و گفت: شرایط مصرف و تأمین گاز در شهرستان قرچک نرمال است، اما با توجه به برودت هوا در دو هفته آینده نیازمند تمهیدات ویژه در مصرف انرژی هستیم.

وی صرفه‌ جویی در مصرف گاز را تکلیفی شرعی و ملی عنوان کرد و افزود: به منظور جلوگیری از بحران ناشی از برودت هوا و افزایش مصرف گاز، آحاد مردم و مسئولین باید صرفه‌ جویی در مصرف گاز را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این نائب مسئول ضمن تشکر از همراهی دستگاه‌ های اجرایی شهرستان قرچک در قطع گاز ادارات بیان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و همدلی و صرفه جویی در مصرف گاز علاوه بر جلوگیری از ایجاد شرایط اضطرار در شهرستان، به حل کمبود انرژی در مناطق شمالی کشور نیز کمک خواهیم کرد.

فرماندار قرچک از اندیشیدن تمهیدات لازم برای اسکان، تغذیه و استحمام افراد بی خانمان و کارتن‌ خواب های شهرستان قرچک خبر داد و گفت: شهروندان با مشاهده این افراد با شماره ۰۹۱۹۳۹۰۳۹۰۷ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار