رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند خبر داد:

همایش نکوداشت خیر ملی «حاج اکبر ابراهیمی» در دماوند برگزار می‌شود

دماوند (پانا) - رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند از برگزاری همایش نکوداشت خیر ملی «حاج اکبر ابراهیمی» در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش نکوداشت خیر ملی «حاج اکبر ابراهیمی» در دماوند برگزار می‌شود

علیرضا تقی‌پور در نشستی با حضور جمعی از خیران و فرهنگیان منطقه دماوند در معرفی خیر ملی حاج اکبر ابراهیمی، اظهار کرد: حاج اکبر ابراهیمی، از منابع درآمدی خود تاکنون ۱۰۰ هزار کلاس ساخته‌ و طی دو سال اخیر به ۲۷ استان و ۲۳۴ روستا آب‌رسانی کرده‌ به همین دلیل مقرر شد تا در روز ۱۴ اسفندماه همزمان با روز نیکوکاری، همایش نکوداشت خیر ملی حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان دماوند برگزار شود.

رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند گفت: حاج اکبر ابراهیمی که اهل دماوند هستند، شخصیت ملی و بی‌نظیر محسوب می‌شوند و ما به عنوان یک شهروند دماوندی به وجود حاج اکبر ابراهیمی افتخار می‌کنیم در جهت معرفی ایشان تلاش کنیم تا ابراهیمی‌های بیشتری در کنار این شخصیت بزرگ رویش پیدا کند و این موضوع، کار کمی نیست.

تقی‌پور ادامه داد: حاج اکبر ابراهیمی خود را رها کرده و همه وجودش خداوند متعال است و به جز پروردگار به چیزی نمی‌اندیشند. این خیر ملی تاکنون در دماوند هشت مدرسه ساخته است و نکوداشت ملی به منظور حمایت از ایشان و در حقیقت زایش ابراهیمی‌ها در سطح ملی است.

رئیس هیأت‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان دماوند بیان کرد: نزدیک به ۲۰۰ نفر از بچه‌های دماوند را ساکن در اروپا داریم که از برخی از این افراد برای حضور در این نکوداشت دعوت شده است، تا از آنها برای رفع خلأهایی که در آموزش و پرورش دماوند به لحاظ فضاهای آموزشی وجود دارد، کمک بگیریم. همچنین، کمیته‌های مختلفی برای برگزاری نکوداشت خیر ملی حاج اکبر ابراهیمی در دماوند تشکیل شده و در کمیته علمی مقالاتی درباره انفاق سفارش داده‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار