رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس:

خیرین سرافراز مدرسه‌ساز بامشارکت گسترده خود از سهم مشارکت دولت پیشی گرفته‌اند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور معتقد است خیرین سرافراز مدرسه‌ساز با نگاهی به افق روشن پیش رو در امتداد امری پر خیر و برکت که سراسر باقیات الصالحات است در حرکت هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
خیرین سرافراز مدرسه‌ساز بامشارکت گسترده خود از سهم مشارکت دولت پیشی گرفته‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همزمان با برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین در استان هرمزگان پیامی صادر کرد.

متن پیام حمید رضا خان‌محمدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با ادای احترام و عرض خداقوت به خیرین و دست‌اندرکاران برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیرین در استان هرمزگان، بی‌شک خیرین عاشقان واقعی خداوندند که فرصت بخشایش رب العالمین در رفتارشان تجلی یافته و روح عاشق‌شان فرزندان برومند و تشنه دانایی این سرزمین خدایی را سیراب می‌کند و چه خوشایند است که صفت رحمانیت باری‌تعالی در کالبد زمینی بندگانی حلول کرده که الحق شایسته جایگاه خلیفه‌الهی بر روی زمین هستند.

خداوند متعال را شاکریم که نیمی از مدارس در حال ساخت در کشور به همت شما خیرین نیک‌اندیش ساخته می‌شود. بخشندگانی در کسوت خیرین، امید را در جان عاشقان تعلیم و تربیت زنده نگاه می‌دارند و با روحیه و تفکر جهادی و با به‌کارگیری فناوری‌های دانش‌بنیان و با نگاه به آینده در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام بر‌می‌دارند.

خیرین سرافراز مدرسه‌ساز با مشارکت گسترده خود از سهم مشارکت دولت پیشی گرفته‌اند و با نگاهی به افق روشن پیش رو در امتداد امری پر خیر و برکت که سراسر باقیات الصالحات است در حرکت هستند.

در این راستا تکریم و تجلیل خیرین از اهمیت شایانی برخوردار بوده تا جایی که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز در راهکار عملیاتی 2-9 بر ایجاد ساز‌ و کار مناسب برای حفظ و ارتقای سطح مشارکت این عزیزان تاکید دارد.

اینجانب ضمن عذرخواهی از عدم حضور در جشنواره خیرین استان هرمزگان به دلیل شرکت در جلسات بررسی لایحه بودجه دولت با نهایت اخلاص و به پاس قدردانی از زحمات، نگرش و بینش ژرف شما خیرین بزرگوار در امر نیک مدرسه‌سازی، دستان پُرمهرتان را به گرمی می‌فشارم و توفیقات روزافزون‌تان را در مسیر اعتلای این مرز و بوم و پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار