رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خبر داد:

برنامه‌ریزی برای مدرسه‌سازی در مناطق مهاجرپذیر تهران

تهران (پانا) - رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت افزایش مهاجرت‌ها به شهرستان‌های استان تهران و البرز موجب شده این شهرستان‌ها با مشکلات عمده‌ای در زمینه فضاهای آموزشی مواجه باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای مدرسه‌سازی در مناطق مهاجرپذیر تهران

ناصر قفلی در پنجاه‌و پنجمین جلسه هیئت مدیره جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که روز دوشنبه 12 دی- در جامعه خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از آخرین برنامه‌های این مجمع، از برنامه‌ریزی برای ساخت ده‌ها مدرسه در مناطق کمتربرخوردار استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق بررسی‌هایی که انجام شده در حال حاضر به حدود 200 مدرسه فقط در منطقه 22 تهران نیاز داریم.

وی افزود: اخیرا ملاقاتی با آقای علی انصاری رئیس مجتمع تجاری ایران‌مال داشتیم که این موضوع را در آن جلسه مطرح کردیم. آقای انصاری در این نشست تعهد داد میزبان بیش از 3 هزار خیِر در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باشد که این امر می‌تواند تاثیر بسزایی در رفع مشکلات فضاهای آموزشی منطقه 22 داشته باشد. البته جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز در سایر استان‌ها نیز تدارک دیده شده است.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به نقش خیرین مدرسه‌ساز در گسترش فضاهای آموزشی کشور خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد 70 درصد مدارس مشهد، 80 درصد مدارس در خوزستان و 80 درصد مدارس استثنایی توسط خیرین مدرسه‌‌ساز بنا شده است. در تلاش هستیم این نقش را با جذب و جلب مشارکت‌های سایر افراد توانمند و علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه افزایش دهیم.

قفلی از ساخت 10 فیلم مستند از زندگنامه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز خبر داد که قرار است به زودی رونمایی و اکران شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی،این نشست با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، مشاور وزیر، سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، سرپرست دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور، معاون مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره جامعه خیرین برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار