رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی:

ورزش دانش‌آموزی مهم‌ترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در جلسه هماهنگی با مسولین ورزش دانش‌آموزی  استان هرمزگان گفت ورزش دانش‌آموزی، مهم‌ترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل ورزش کشور برای برگزاری و ارتقای سطح کیفی رویدادهای ورزش دانش‌آموزی بسیج شود.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ورزش دانش‌آموزی مهم‌ترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است

در این جلسه چارچوب قرارداد مالی و اجرایی برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی، گرامی‌داشت دهه مبارک فجر به میزبانی استان هرمزگان مورد توافق قرار گرفت. همچنین در ادامه حسین بابویی حساسیت‌ها و بایسته‌های برگزاری مسابقات دانش‌آموزی از منظر فرهنگی،اجتماعی، تربیتی و... با توجه به وضعیت کنونی جامعه باید مدنظر ققرار گرفته شود.

وی افزود: ورزش دانش‌آموزی، مهم‌ترین زیرساخت و معبر ورزش قهرمانی کشور است و به همین منظور باید همه توان و پتانسیل ورزش کشور برای برگزاری و ارتقای سطح کیفی رویدادهای ورزش دانش‌آموزی بسیج شود.

در ادامه نیز مهدی فولای معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اظهار داشت: هرمزگان با همه توان و ظرفیت‌های درون سازمانی اداره‌کل آموزش و پرورش و سایر سازمان‌ها و با در اختیار داشتن نیروهای اجرایی توانمند، برای میزبانی شایسته مسابقات فوتسال و دو ومیدانی دانش‌آموزان آماده و مهیا است و امیدواریم میزبان باشکوهی برای مسابقات باشیم .

سپس حسن جراره، معاون معاون مالی و اداری آموزش و پرورش استان هرمزگان عنوان کرد: استان هرمزگان با آغوش باز میزبان آینده‌سازان ورزش ایران اسلامی خواهد بود و ما برای تحقق اهداف ورزشی، فرهنگی و تربیتی در این مسابقات سعی خواهیم کرد.

شایان ذکر است مسابقات ورزشی دانش آموزان گرامی‌داشت و یادواره مدارس زینبیه و ثارالله شهرستان میانه در رشته‌های دوومیدانی و فوتسال پسران از تاریخ 9 لغایت 21 بهمن دربخش دختران از تاریخ 17 الی 23 بهمن ماه سال جاری در بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار