آبادان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور

تهران (پانا) - در جلسه ای که در محل فدراسیون ورزش دانش آموزی با حضور ریاست فدراسیون ، معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون مالی و اداری و رئیس هیات استان خوزستان برگزار شد، مقرر شد استان فوتبال خیز خوزستان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آبادان میزبان بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور

در این جلسه بابویی رئیس فدراسیون ضمن اشاره به قدمت بیست ساله فدراسیون ورزش دانش آموزی و گستره فعالیت های این فدراسیون در 35 رشته ورزشی اذعان داشت: که استان خوزستان بعنوان یکی از مهد های فوتبال ایران و با استعدادهای درخشان در ورزش کشور در این رشته بتواند میزبان شایسته ای برای مسابقات باشد.

محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خوزستان نیزگفت:استان خوزستان بعنوان یکی از پایگاه های استعدادپرور در حوزه ورزش به ویژه فوتبال می باشد و آموزش و پرورش استان تمام توان خود را برای برگزاری شایسته و بایسته این مسابقات انجام خواهد داد.

در ادامه نیز عزیزالله آروین معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان نیز گفت: فدراسیون ورزش دانش آموزی بعنوان یک درخت تنومند است که ورزش دانش آموزان بر روی آن قرار دارد و امیدواریم با همکاری فدراسیون میزبان شایسته ای برای بزرگترین رویداد مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور باشیم.

جواد بحرانی رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان نیز با اشاره به هماهنگی و همدلی آموزش و پرورش استان خوزستان و فدراسیون ابراز امیدواری کرد که شاهد یک رویداد باشکوه در حوزه ورزش دانش آموزی کشور خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی ، در این جلسه که به منظور بررسی مسایل فنی و نیز عقد تفاهم مالی با مسئولین ورزش دانش آموزی استان خوزستان ،میزبان مسابقات مسابقات فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور و با حضوررئیس ، نایب رئیس ،دبیر و کارشناسان کمیته مسابقات فدراسیون ورزش دانش آموزی و محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت ، عزیزالله آروین معاون پژوهش ،برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وجواد بحرانی رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان خوزستان برگزار شد، چارچوب قرار داد مالی اجرایی برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی گرامیداشت دهه مبارک فجر به میزبانی این استان مورد توافق قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار