رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهه فجر

تهران (پانا) - رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور در حاشیه آیین تجلیل از دانش‌آموزان افتخار آفرین ورزشی خوزستان گفت نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در دهه فجر

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، حسین بابویی در حاشیه آیین تجلیل از دانش‌آموزان افتخارآفرین ورزش خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان حمایت‌های عملی خوبی از حوزه ورزش دانش‌آموزی انجام می‌دهد و خوشبختانه این استان در کسب مقام جزو استان‌های برتر است و سال گذشته در مسابقات کشوری سکوهای خوبی را به خود اختصاص دادند و این نیز به خاطر مدیریت خوب آموزش و پرورش استان خوزستان و بهره‌مندی از نیروهای انسانی متخصص است.

وی بیان کرد: معلمان عزیز در سراسر استان خوزستان زحمت می‌کشند ضمن اینکه در اینجا استعدادهای خوبی در حوزه ورزش وجود دارد و خانواده‌ها نیز حمایت خوبی دارند.

رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: امروز استان خوزستان از قطب‌های اصلی ورزش دانش‌آموزی کشور است و ما به این مهم افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی در حوزه زیرساخت ورزش دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: ساخت دوهزار و ۱۰۰ سالن ورزشی در سراسر کشور مدنظر است که درصدی از این فضا در استان خوزستان اتفاق می‌افتد و نزدیک به ۵۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان خوزستان اضافه خواهد شد که یک اتفاق خوب و تاریخی است و سابقه نداشته است. این مهم با حمایت دولت، مجلس و همت عزیزان در استان خوزستان اتفاق افتاده است و مطمئناً نتایج آن در حوزه ورزش، اجتماعی، سلامتی و جسمانی و کاهش بیماری‌های غیرواگیر تأثیر بسیاری خواهد گذاشت.

بابویی خاطرنشان کرد: در دهه فجر مسابقات ورزش دانش‌آموزی در رشته‌هایی از جمله فوتبال، فوتسال والیبال، دو و میدانی و بسکتبال برگزار خواهد شد که مسیر انتخابی تیم‌های ملی ورزش دانش‌آموزی برای مسابقات بین‌المللی، قاره‌ای و جهانی پیش‌رو خواهد بود و استان خوزستان در شهر آبادان میزبان مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور است که امیدوارم مسابقات بسیار خوب و پرشوری را شاهد باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار