نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد:

جهاد تبیین در عمق مدارس انجام شود

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه جهاد تبیین باید هرچه بیشتر در آموزش و پرورش و مدارس به صورت عمقی توسعه یابد، گفت برای موفقیت در حوزه جهاد تبیین باید تلاش شود تا در حوزه آموزش و پرورش، فعالیت‌های بیشتری انجام شود تا افکار منفی و نادرست حاکم بر برخی دانش‌آموزان تغییر کند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین در عمق مدارس انجام شود

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، در نشست بررسی جهاد تبیین در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، با اشاره به اینکه در اجرای طرح تلاش شود گروه‌های مخرب موجود در جامعه شناسایی و اصلاح شوند، افزود: برای اجرای بهتر طرح باید در عمق مدارس پیگیر موارد مطرح شده در خصوص جهاد تبیین بود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب، پیگیری‌های لازم انجام پذیرد.

وی با اشاره به لزوم برخی اصلاحات در جامعه تاکید کرد: در اجرای طرح تلاش شود گروه‌های مخرب موجود در جامعه شناسایی و اصلاح شوند. همچنین مسئولیت پذیری می تواند در آینده دانش آموزان بسیار موثر و مفید باشد و از ظرفیت‌های تمام گروه‌های موجود در جامعه برای اجرای هر چه بهتر این طرح جهاد تبیین استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها تاکید کرد و گفت: در حین اجرای طرح، استعدادیابی انجام شود تا دانش آموزانی که در حوزه‌های مختلف مانند رسانه، علمی، ورزشی و ... دارای توانمندی خاصی هستند، شناسایی شوند.

حجت الاسلام مطیعی به ظرفیت‌های بی‌بدیل مسجد پرداخت و اظهار کرد: خوشبختانه پیوند بین مساجد و مدارس انجام شده است و در آینده نیز برای اجرای کامل این طرح باید اقدامات موثرتری نیز انجام شود. اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان بسیار موثر و حائز اهمیت است و لازم است در انجام آن اقدامات لازم انجام گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار