معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می‌شود

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت با پیگیری‌های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش، اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور استان سمنان به صورت حضوری برگزار می‌شود

احمد ریواده، با بیان اینکه جوانان و نوجوانان محور تبیین هستند، ابراز کرد: با پیگیری‌های استاندار و دستور وزیر آموزش و پرورش، اردوی راهیان نور به صورت حضوری انجام می‌شود که تأثیر مثبت بسیار بیشتری بر روی خصوصیات اخلاقی و رفتاری دانش آموزان دارد.

وی با بیان اینکه باید فعالیت رسانه‌ای دانش آموزان افزایش یابد، افزود: مهارت زندگی، جزو اولویت‌ها و ضرورت‌های جامعه هستند که آموزش آن برای همه افراد از جمله کارکنان دولت انجام می پذیرد؛ همچنین در طول فعالیت دولت اتفاقات مناسبی در حوزه مبلغان دینی و استفاده از ظرفیت‌های آنان انجام شده است.

معاون استاندار سمنان بیان کرد: یکی از روش‌های مناسب و مؤثر جهاد تبیین، سوق دادن برنامه‌های فرهنگی دانش آموزی به مساجد و محلات است که باعث ایجاد امید و همچنین بستر مناسب برای کشف استعداد در حوزه‌های مختلف بین دانش آموزان می‌شود.

ریواده با بیان اینکه باید نیازها و استعدادهای دانش آموزان در حوزه‌های مختلف مانند علمی، فناوری، ورزشی و همچنین نشاط با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی و تأمین شود، بیان کرد: از نخبگان هنری استان می‌توان برای کمک به دانش آموزان مانند فعالیت در حوزه‌های تئاتر، موسیقی‌های فرهنگی و انقلابی و… استفاده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار