برگزاری کارگاه توانمندسازی و تخصصی مدیران مدارس شهرستان خوشاب

خوشاب (پانا) - مدیر آموزش و پرورش خوشاب عنوان کرد دومین کارگاه توانمندسازی و تخصصی مدیران سطح شهرستان خوشاب با حضور معاونین و کارشناسان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه توانمندسازی و تخصصی مدیران مدارس شهرستان خوشاب

محمدعلی صادقی شکیب مدیریت آموزش و پرورش خوشاب گفت: دومین کارگاه توامندسازی و تخصصی مدیران سطح شهرستان خوشاب با حضور معاونین و کارشناسان در سالن نمازخانه اداره برگزار شد.

صادقی شکیب ضمن تشکر از عملکرد سه ماهه مدیران در حوزه آموزشی و پرورشی در مدارس افزود: مدیران مدرسه به عنوان نماینده اداره و رهبر مدرسه هستند که ضمن ایجاد تحول در محیط مدرسه و نحوه یادگیری دانش آموزان، مورد انتظار است که مدارس را مدنظر سند تحول بنیادین مدیریت کنند و با برنامه ریزی دقیق و هدفمند خود اهداف آموزش و پرورش را به درستی پیش ببرند.

وی در ادامه گفت: در این مراسم موسی الرضا محققی پور، معاون توسعه و پشتیبانی، سید سعید حسینی، معاون آموزشی و مصطفی طالبی، معاون پرورشی، پیرامون مسائل جاری مربوطه سخنرانی کردند.

وی تصریح کرد: سخنرانی محسن آفریده،محمد رضا نامنی، عباسعلی صانعی مهر و حسین نصرآبادی به عنوان نماینده مدیران مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول، متوسطه دوره دوم، فنی حرفه ای و کار و دانش از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار