توسط معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران صورت گرفت؛

تجلیل از مدیر جدید کانون فرهنگی شهدای پاکدشت

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تاکید بر اهمیت کانون‌های فرهنگی تربیتی در بهبود و توسعه خدمات آموزشی و پرورشی، از مدیر جدید کانون فرهنگی شهدای پاکدشت تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدیر جدید کانون فرهنگی شهدای پاکدشت

در حاشیه نشست مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق شهرستان‌های تهران در کانون فرهنگی شهدای پاکدشت، سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بر ضرورت توجه به کانون‌های فرهنگی تربیتی تاکید کرد و گفت: فضاهای پرورشی از جمله کانون‌‌های فرهنگی‌ تربیتی، نقش بسیار مهمی در بهبود و ارتقای خدمات آموزشی و پرورشی دارند که این مسئله، ضرورت توجه ویژه به توسعه این فضاها را آشکار می‌کند.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از بهروز متولیان، مدیر جدید کانون فرهنگی شهدای پاکدشت به پاس خدمات و اقدامات سازنده وی در جهت تقویت و ارتقای این کانون فرهنگی، تجلیل بعمل آورد و از زحمات این مدیر کوشا در جهت تمهید شرایط برگزاری این نشست قدردانی کرد.

شایان ذکر است که کانون فرهنگی شهدای پاکدشت از جمله ظرفیت‌های پرورشی این شهرستان است که با تدابیر و رویکردهای مدیریت جدید آن، پیشرفت و توسعه چشمگیری متوجه این کانون فرهنگی تربیتی شده است.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار