نشست هم‌اندیشی مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق شهرستان‌های تهران/فیلم

تهران(پانا) - نشست هم‌اندیشی مسئولین سازمان دانش‌آموزی و رابطین خبرگزاری پانا، مناطق21 گانه شهرستان‌های استان تهران به میزبانی شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق شهرستان‌های تهران/فیلم

این نشست با حضور رحمت رضایی، معاون فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، محمدکاظم ماشی، مدیر جذب و سازماندهی سازمان دانش‌آموزی، حسین سعیدی یکتا، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، مسئولین سازمان دانش‌آموزی و رابطین خبرگزاری پانا مناطق شهرستان‌های تهران در محل کانون فرهنگی شهدای پاکدشت برگزار شد.

حسین سعیدی یکتا، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران در این نشست بیان کرد: لازم است در سازمان دانش‌آموزی تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های ما معطوف به جامعه دانش‌آموزی باشد.

وی در ادامه بر ارزش جایگاه دانش‌‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی تاکید کرد و گفت: از حضور دانش‌آموزان می‌بایست در سازمان دانش‌آموزی استقبال کنید؛ چرا که تراز و جایگاه دانش‌آموز در سازمان دانش‌آموزی گرانقدر و حائز اهمیت است.

سعیدی یکتا، شرط به ثمر رسیدن فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را داشتن علاقه و تعلق خاطر به این دستگاه عنوان کرد و خطاب به مسئولین سازمان دانش‌آموزی مناطق شهرستان‌های تهران اظهار کرد: خود را به ابلاغ و روندهای مرسوم اداری متکی نکنید؛ شما باید نسبت به کار خود در سازمان دانش‌آموزی، علاقه و تعلق خاطر داشته باشید تا بتوانید فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی را در جهت رشد و ارتقای دانش‌آموزان به ثمر برسانید.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی را ظرفیت بزرگی برای پیشبرد اهداف این سازمان تلقی کرد و در تشریح ضرورت وجود این شورا در مناطق استان بیان کرد: در گذشته، شورای برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های بزرگ سازمان دانش‌آموزی بود که مدت‌ها مورد غفلت قرار گرفت؛ امسال ما با رویکردهای جدیدی که در پیش گرفته‌ایم سعی داریم با همراهی شما این شورا را در مناطق شهرستان‌های تهران فعال کنیم و از ظرفیت‌های موثر آن در جهت پیشبرد اهداف تربیتی بهره بگیریم.

لازم به ذکر است که در این نشست هرکدام از مسئولین سازمان دانش‌آموزی و رابطین خبرگزاری پانا مناطق استان، ایراد سخن کردند و به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند.

در ادامه، ضمن برگزاری نشست‌های تخصصی برای مسئولین سازمان دانش‌آموزی، توسط سمیه نیک فکر سرپرست خبرگزاری پانا شهرستان‌های تهران، کارگاه توانمندی خبرنویسی برای رابطین خبرگزاری پانا مناطق شهرستان‌های تهران به صورت مجزا، برگزار شد.

خبرنگار: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار