مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت:

خبرگزاری‌ها، ابزاری قدرتمند در راستای ایجاد ادراک صحیح از اتفاقات هستند

پاکدشت (پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت، خبرگزاری‌ها را ابزاری قدرتمند در راستای ایجاد ادراک صحیح از اتفاقات عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری‌ها، ابزاری قدرتمند در راستای ایجاد ادراک صحیح از اتفاقات هستند

سید اصغر میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ پاکدشت در بازدید از کارگاه تخصصی آموزشی پانا شهرستان‌های استان تهران به میزبانی پاکدشت، گفت: فعالیت رسانه‌ای و خبرنگاری در زمره‌ یک ماموریت الهی حائز اهمیت و تاثیرگذار در جامعه است.

وی در خصوص اهمیت رسانه تصریح کرد: عرصه‌ رسانه و خبرگزاری‌ها، ابزاری قدرتمند در راستای تبیین مسائل و ایجاد ادراک صحیح از اتفاقات است؛ رسالت اطلاع‌رسانی و تشریح وقایع و اتفاقات که خبرنگاران آن را به عهده دارند، تاثیر بسزایی در سمت و سوی جامعه دارد.

مدیر آموزش و پرورش پاکدشت همچنین افزود: خبرنگار می‌تواند جایگاه اقشار مختلف جامعه را تعیین کند، این قدرت قلم و رسانه‌ خبرنگار است؛ به همین جهت می‌توان به خبررسانی و ایجاد دیدگاه صحیح از اتفاقات، به عنوان یک ماموریت اصیل اجتماعی نگاه کرد.

میرقاسمی با اشاره به اهمیت نقش خبرنگار در جامعه تاکید کرد: صداقت و پاک‌نیتی اصل مهمی در مسیر ترقی در فعالیت‌های رسانه‌ای است.

مدیر آموزش‌و‌پرورش پاکدشت در پایان از سمیه نیک‌فکر، سرپرست خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران بابت برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی تشکر کرد و به محمد حسنی، معاون پرورشی‌و‌تربیت‌بدنی پاکدشت و عباس رحیمی، رابط پانا پاکدشت وعده داد که به‌زودی امکاناتی نظیر دوربین برای این خبرگزاری در پاکدشت فراهم خواهد کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا سادات حاتمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار