معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تاکید کرد:

ضرورت انجام تنظیم‌گری در مدارس، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود توسط مربیان تربیتی

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تاکید بر انجام تنظیم‌گری در مدارس گفت، لازم است تا در مدارس از ظرفیت‌های معلمی، مشاوری، نماز جماعت و تشکل‌های دانش‌آموزی با کمک مربیان تربیتی در جهت کشف استعدادهای آنها استفاده شود.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت انجام تنظیم‌گری در مدارس، با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود توسط مربیان تربیتی

سعید دهنوی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران با حضور در مراسم دوره آموزشی توجیهی مربیان و مشاوران جدید‌الاستخدام در شهریار گفت: معاونت پرورشی و تربیتی، نهادی در آموزش و پرورش است که بعد از انقلاب اسلامی رشد زیادی پیدا کرد، این تحول توسط شهید باهنر و شهید رجایی پایه‌گذاری شد و امروزه به دست پیشکسوتان این سازمان اداره می شود تا به جایگاه گذشته خود برسد.

دهنوی ادامه داد: مهمترین کاری که امروز طبق گفته مقام معظم رهبری لازم است تا برای آن قاعده‌سازی شکل بگیرد این است که به مقوله پرورش به هر شکل ممکن اهمیت داده شود؛ زیرا امروزه در دنیای غرب از نظر دانش و فناوری پیشرفته یکی از اصلی‌ترین اهداف، پرداختن به اقدامات پرورشی است.

وی افزود: لازم است تا در مدارس، تنظیم‌گری صورت گردد؛ به معنای اینکه استفاده از ظرفیت‌های معلمی، مشاوری، نماز جماعت و تشکل‌های دانش آموزی بر عهده معاونان پرورشی باشد تا بتوانند به واسطه میدان‌دهی به دانش آموزان، استفاده از استعداد‌ها در دانش‌آموزان را تنظیم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: نگاه فرآیندی به موضوع تربیت بسیار امر مهمی است، که با پیدا کردن استعداد‌ها و پرورش آنها به صورت پیوسته و مستمر صورت می‌گیرد.

دهنوی در انتها خاطرنشان کرد: مساله پرورشی فقط به مدرسه مربوط نمی‌شود، بلکه در مساجد و اردوگاه ها نیز می‌توان این کار را انجام داد که امیدوارم با یاری مربیان تربیتی، محقق گردد.

خبرنگار دانش‌آموز: محمد مهدی سلگی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار