نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکید کرد:

ضرورت تدوین سند 20 ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش

بوشهر(پانا) - امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش مجموعه آموزش و پرورش، این وزارتخانه را راهبردی‌ترین وزارتخانه دانست و خاطرنشان کرد تمدن آفرینی، پیشرفت، اقتدار ملی و بین‌المللی منوط به داشتن آموزش و پرورش توانمند و قوی است و تدوین سند 20 ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تدوین سند 20 ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر آموزش و پرورش را بنیادی‌ترین پایه آفرینش تمدن و پیشرفت دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش در اقتدار ملی و نظم نوین آینده جهان تاثیرگذار است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 10 سال پیش تدوین شده است گفت: تدوین سند 20 ساله بلند، میان و کوتاه مدت برای آموزش و پرورش در عرصه فضای آموزشی با استاندارد بین‌المللی و تجهیزات پیشرفته، خودکفایی، تولید و مرجعیت علمی یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر از تخریب کلاس‌های درسی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: اکنون 1700 کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود دارد که نوسازی و مرمت این فضاها باید در اولویت قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تا افق 1408 هیچ کلاس تخریبی در استان بوشهر وجود ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر مدارس غیرانتفاعی را مورد اشاره قرار داد و افزود: در این مدارس ضمن داشتن ساختمان استاندارد باید مدیریت فرهنگ اسلامی و انقلابی و رشد علمی و پژوهشی مورد توجه قرار گرفته شود.

صفایی بوشهری اضافه کرد: توجه به فرهنگ علمی، دینی و بصیرتی در مدارس غیرانتفاعی یک ضرورت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار