معاون وزیر آموزش و پرورش:

اجرای سند تحول بنیادین، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است

بوشهر (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی گفت در راستای تحقق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، اجرای سند تحول بنیادین، مهمترین رسالت و وظیفه دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سند تحول بنیادین، مهمترین رسالت آموزش و پرورش است

احمد محمودزاده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اظهار کرد: هدف اصلی سند تحول بنیادین، تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب با ویژگی‌های برجسته اخلاقی، علمی و دارای شجاعت و خلاقیت و کارآفرینی است.

وی افزود: برای تحقق این هدف مهم باید همه ارکان آموزش و پرورش شامل دانش‌آموز، معلم، خانواده، محتوای درسی، شیوه ارزشیابی در این راستا هدایت شده و نقش آفرینی کنند..

محمودزاده ادامه داد: در حالی که تاکید سند بر تربیت دانش آموز در همه ساحت‌ها است اما کنکور فقط در یک بعد دانش‌آموز را ارزشیابی‌ می کند که باید این موضوع مرتفع شود.

وی یادآور شد: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، قرارگاه اجرایی سازی سند تحول بنیادین در وزارتخانه و استان‌ها ایجاد شده است.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به تنهایی نمی‌تواند مسئولیت تربیت تمام ساحتی حدود 15 میلیون دانش‌آموز را به خوبی انجام دهد و مشارکت همه ذینفعان شامل دستگا‌ه‌های اجرایی و گروه های جهادی هستیم.

محمودزاده تاکید کرد: باید همه تلاش کنیم تا کرامت معلمان به عنوان عنصر اصلی اجرای سند تحول بنیادین، در جامعه تقویت شود.

وی در پایان با بیان اینکه آینده کشور در کلاس‌های درس مهندسی می‌شود، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری مدارس با مشارکت همه تامین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار