طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در راستای جهت دهی به فعالیت‌های پرورشی است

گناوه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی باید دانش‌آموزی باشد که به مراتبی از حیات طیبه دست پیدا کند و دانش آموزی که به این مرحله برسد قطعا دانش آموز تراز انقلاب خواهد بود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد
طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی در راستای جهت دهی به فعالیت‌های پرورشی است

علی موحدی در جلسه ستاد اجرایی طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی شهرستان گناوه اظهار کرد: محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی باید دانش آموزی باشد که به مراتبی از حیات طیبه دست پیدا کند و دانش آموزی که به این مرحله برسد قطعا دانش آموز تراز انقلاب خواهد بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر این موضوع که طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی می تواند به دانش آموزان و مدارس برای رسیدن به این جایگاه کمک کند. گفت: تاکنون چنین طرح جامع و کاملی برای حوزه دانش آموزی طراحی نشده است و ما افتخار داریم که برای اولین بار با کمک فکری هیأت اندیشه ورز معاونت پرورشی و سایر کارگروه‌های تخصصی، طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را در استان بوشهر طراحی و تنظیم کردیم که در نوع خود کم نظیر است.

موحدی افزود: انتظار داریم معاونت محترم پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برای ملی شدن این طرح، به ما کمک کند تا این طرح وزین و جامع در دستور کار کلیه مدارس متوسطه دوم کشور قرار گیرد.

موحدی ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس مجری طرح اظهار امیدواری کرد: در روز 13 آبان 1400 روز دانش آموز، از دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی مدارس، مناطق و استان به نحو شایسته ای تجلیل شود.

در این جلسه از دو نفر از مدیران مدارس مجری طرح به نیابت از سایر مدیران تقدیر و تجلیل شد.

گفتنی است، طرح دانش آموز تراز انقلاب با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی الگوهای برتر دانش آموزی، در مدارس متوسطه دوم استان بوشهر در حال اجراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار