آنگونه که شایسته است از سند تحول بنیادین برنامه لازم ابلاغ نشده‌است

بندر ریگ (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت حدود 10 سال از ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌گذرد، اما هنوز آنگونه که شایسته بود  از این سند و چشم‌اندازهای آن، برنامه‌های لازم تهیه و ابلاغ نشده است.

کد مطلب: ۱۲۰۰۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آنگونه که شایسته است از سند تحول بنیادین برنامه لازم ابلاغ نشده‌است

علی موحدی که جهت نظارت و ارزیابی از روند اجرای طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به منطقه بندر ریگ رفته است در جمع اعضای ستاد طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی این منطقه اظهار کرد: حدود 10 سال از ابلاغ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می گذرد اما هنوز آنگونه که شایسته بود از این سند و چشم اندازهای آن، برنامه های لازم تهیه و ابلاغ نشده است.

موحدی ضمن یادآوری این موضوع که در سند تحول بنیادین بر تربیت دانش آموزان تمام ساحتی تاکید شده است گفت: ما بر مبنای همین اصل مهم، طرح دانش آموز تراز انقلاب اسلامی را طراحی ، تهیه و تنظیم و برای اجرای آزمایشی در سال تحصیلی 1400-1399 به مدارس متوسطه دوم ابلاغ کردیم و هم اینک مراحل نهایی اجرای این طرح در سطح مدارس در حال اجراست که تیمهای نظارت و ارزیابی معاونت پرورشی و فرهنگی بر روند اجرای آن نظارت دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار امیدواری کرد با همت مدیران و معاونین پرورشی مدارس این طرح استانی بتواند برنامه های حوزه دانش آموزی را پوشش دهد.

در پایان از دو نفر از مدیران مدارس مجری طرح تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار