کمک 10 میلیارد ریالی خیر فارسی به کمیته امداد

شیراز (پانا) - مدیر کل کمیته امداد فارس اعلام کرد از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون، نیک‌اندیشان استان فارس با افتتاح 158 حساب، بالغ بر 18 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک 10 میلیارد ریالی خیر فارسی به کمیته امداد

مرتضی موصلی گفت:یکی از راه‌های ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این نهاد مقدس، سپرده گذاری ویژه خیرین است که فرد با افتتاح حساب به مبلغ دلخواه می‌تواند از 25 تا 100 درصد اعتبار هم‌افزایی را از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با افتتاح حساب مذکور، به واجدین شرایط کمک کنند. این افراد هم می‌توانند از سوی خیر معرفی شده باشند و هم می توانند از طریق ادارات کمیته امداد شناسایی شده باشند.

موصلی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح سپرده ویژه خیرین تاکنون (شروع این طرح از ابتدای سال گذشته آغاز شده است)، نیک اندیشان استان با افتتاح 158 حساب، بالغ بر 18 میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کردند که مبلغ 10 میلیارد تومان آن مربوط به سال جاری است.

مدیرکل امداد فارس افزود: در چند روز گذشته یکی از خیرین شهرستان شیراز در راستای رفع نیازهای معیشتی واجدین شرایط، مبلغ 10 میلیارد ریال به صورت یکجا سپرده‌گذاری و پس از برگشت اقساط با نیت پرداخت قرض‌الحسنه به نیازمندان مبلغ مذکور را به این نهاد اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار