روایت خودکفایی مددجوی کمیته امداد

تهران (پانا) - با راه‌اندازی کارگاه تولیدات فلزی مددجوی کارآفرین کمیته امداد با احداث کارگاه ساخت و تولید اسکلت‌های فلزی به خودکفایی و کسب درآمد با ثبات رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۳۲۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت خودکفایی مددجوی کمیته امداد

«محمد خدری» متولد سال ۱۳۶۰ بوده و ساکن شهر بانه در استان کردستان است. او از سال ۱۳۷۴ به حرفه و صنعت جوشکاری مشغول شده و تولیداتی چون ساخت اسکلت‌های فلزی، تولید قیچی و پرس و همینطور لوازم و تجهیزات مورد استفاده از باغ، تولید انواع تاب و ساخت انواع باربیکیو را در کارنامه کاری خود دارد.

وی می‌گوید: خدا را شکر می‌کنم که کارگاه من تا امروز از رشد و پیشرفت بسیار خوبی برخوردار شده است و به همین دلیل هم کار ساخت و تولید پله‌های گرد و پله‌های اسپیرال، پله‌های تک‌محور و پله‌های دومحور را آغاز کرده‌ام.

این مددجوی خوش‌فکر می‌افزاید: در مسیر پیشرفت و توسعه شغلی، کمیته امداد کمک فراوانی کرده است و در زمانی که با مشکلات مالی روبرو بودم، وام خوداشتغالی دادند تا وضعیت کار و شغل خودم را تثبیت کنم. ضمن اینکه کارشناسان اشتغال این کمیته هم بارها به کارگاه سر زدند و توصیه‌های بسیار خوبی را برای کمک به من ارائه کردند تا به جایگاهی رسیدم که امروز حضور دارم.

خدری معتقد است: وقتی به بازار رفتم با کارهای فراوانی روبرو شدم که بسیاری از این محصولاتی که امروز تولید می‌کنم را با وزن سبک و با کارهایی ضعیف تولید می‌کنند، برای همین هم تصمیم گرفتم تا همین تولیدات را اما با کیفیتی بالاتر بسازم.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود ادامه داد: من در تولید این محصولات اصلا به دنبال کپی‌کاری نبوده و نیستم و در این راستا هم تمام سعی و تلاش خودم را کردم که با اعمال و انجام تغییراتی این کارها بهتر و قوی تر از کارهای موجود در سطح بازار باشند.

این مددجوی کمیته امداد و کارآفرین در توضیح بیشتر درباره کار خود خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های من در این حرفه و شغل تهیه و تولید محصولات زیبا، باکیفیت و بادوام و رساندن آنها به دست همشهریان و هم استانیان خودم است.

خدری در تکمیل این صحبت‌ها افزود: حرفه و شغل خودم را بسیار زیاد دوست دارم و به همان نسبت هم محصولاتی که تولید می‌کنم را هم دوست دارم. ضمن اینکه بسیار علاقمند هستم تا کارهای تولیدی خودم را به روزرسانی کرده و هربار محصولات جدید را تولید و به بازار عرضه کنم.

وی گفت: تجربه کاری من تا امروز نشان داده که مشتریانی که برای یک بار محصولات ما را خریداری کردند با توجه به قیمت مناسب و کیفیت خوب کارهای تولید ما مشتری همیشگی ما شده‌اند. ضمن اینکه متوجه شدیم که دوستان خود را هم ترغیب به خریداری محصولات ما کرده و به این صورت مشتری‌های فراوانی با ما ارتباط برقرار کردند.

این مددجوی کمیته امداد و کارآفرین توضیح داد: تا پیش از این بودند افرادی که برای خرید چنین محصولاتی به شهرهای دیگر می‌رفتند و بعد از سفارش آنها با همان کیفیتی که در تبلیغات بود روبرو نمی‌شدند اما من آمدم محصولات خود را ضمن اینکه به صورت نمایشگاهی به نمایش گذاشتم، بازخورد بسیار خوبی در این رابطه گرفتم و به این صورت مشتری‌های بیشتری به دست آوردم.

خدری عنوان کرد: ما در کنار تولید این محصولات، خدمات پس از فروش را هم به صورت کامل ارائه می‌کنیم. این موضوع موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های مردم می‌شود زیرا من این قبیل خدمات را به صورت رایگان برای مشتری‌های خودم انجام می‌دهم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار