برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در فارس

شیراز (پانا) – آیین «شور عاطفه‌ها» و پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در فارس و به‌ویژه در شهر شیراز با حضور مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس و مدیر و معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز و دانش‌آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در فارس

در این مراسم که به همت سازمان دانش‌آموزی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس برگزار شد، رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: امروز افتخار می‌کنیم که در ۵۹ منطقه آموزش و پرورش استان فارس، دانش‌آموزان با حضور و اعلان و در دست گرفتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های این انقلاب بیعت کردند و متناسب با فضیلت‌های تشکیلاتی سازمان دانش‌آموزی مهر عاطفه‌ها را برای خود رقم می‌زنند.

مرتضی کریمی، در این آیین که در مدرسه شاهد 16 ناحیه چهار شیراز برگزار شد، گفت: امروز شما دانش‌آموزان و به ویژه دختران ما با شعار حفظ عفت و حجاب و حریم عمومی و با اندیشه غیرت دینی تجدید بیعت کرده‌اند و با نیت خیرخواهانه خود به یاری نیازمندان آمده‌اند.

وی مشارکت در امور خیر را از جمله برکات و نعمت‌های خداوند دانست و به طرح محسنین و ایتام کمیته امداد اشاره کرد و افزود: سازمان دانش‌آموزی در یاری رساندن به ایتام و و حمایت از دانش‌آموزان پای کار و در کنار کمیته امداد است.

وی از دانش‌آموزان و نیات خیرخواهانه آنان در حمایت از هم‌نوع و همکلاسی‌های خود تقدیر کرد و گفت اینکه انسان از آنچه برای خود عزیز است می‌گذرد و به نیازمندی اعطا می‌کند اقدامی ارزشمند است که برکات آن در زندگی فرد جاری خواهد شد.

مشاور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس نیز با اشاره به اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها رنگ خدایی دارد و خداوند احسان کننده‌ها را دوست دارد، گفت: مردم نیک‌اندیش استان فارس همیشه خوش درخشیده‌اند و در میزان کمک‌های خیرخواهانه در راس بودند.

حجت‌الاسلام محسن قلی زاده با اشاره به آثار فردی و اجتماعی نیکوکاری در زندگی افراد، گفت: 46 هزار دانش‌آموز مددجو در استان فارس تحت پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۲۶ هزار نفر از ایتام و محسنین هستند.

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار شیراز نیز در ادامه با اشاره به هدف برگزاری جشن عاطفه ها و نیز همکاری دانش آموزان در این مراسم گفت: هدف از این برنامه نیکی به بندگان خدا است و همانطور که از اسم این مراسم مشخص است جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش‌آموزان ایتام و نیازمندان است که با همت و یاری دانش‌آموزان و حضور و فعالیت چشم گیر آن‌ها درحال برگزاری است.

شهربانو حاصلی بیان کرد: جشن نیکوکاری یکی از آموزه‌های اساسی و مهم دین مبین اسلام است که در قران نیز به آن اشاره شده و امیدواریم که بتوانیم در تمام عرصه‌های فردی و اجتماعی جوانان را با این آموزه دینی پیوند دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار