وزیر آموزش و پرورش در دیدار با امام جمعه اردبیل:

هیچ پروژه آموزشی در کشورتعطیل نشده است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش دردیدار با امام جمعه اردبیل  گفت علی‌رغم تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی با تزریق اعتبار مناسب هیچ پروژه آموزشی در کشور تعطیل نشده و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از پرکارترین معاونت‌ها در بدنه آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۲۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هیچ پروژه آموزشی در کشورتعطیل نشده است

یوسف نوری اظهار کرد: عزم و همت دولت برای ساخت مدارس جدید در تراز آموزه‌های انقلاب اسلامی راسخ است و ما در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نوسازی و بازسازی مدارس در محدوده وظایف آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد: بُعد اصلی فعالیت‌های آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان برای زیست‌بوم اسلامی و ایرانی مدنظر مقام معظم رهبری است که با ورود جدی آموزش و پرورش به این مساله مهم، جریان سازی نظام آموزشی در این قالب انجام خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساخت تمام پروژه‌های آموزشی در کشور با قوت ادامه دارد، تصریح کرد: علی‌رغم تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی با تزریق اعتبار مناسب هیچ پروژه آموزشی در کشور تعطیل نشده و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور از پرکارترین معاونت‌ها در بدنه آموزش و پرورش است.

نوری استان اردبیل را استانی جوان با ظرفیت‌های فوق العاده اعلام کرد و گفت: آموزش وپرورش در حوزه نیروی انسانی در اردبیل ندارد و با اتحاد و همدلی مسئولان برنامه‌های وزرات آموزش و پرورش با قوت در اردبیل اجرایی می‌شود.

در این دیدار امام جمعه اردبیل نیز نقش آموزش و پرورش را در شخصیت پردازی و اصلاح جامعه مهم ارزیابی کرد و گفت: ترسیم آینده کشور جز با توانمندی وزارت آموزش و پرورش میسر نیست.

آیت الله سیدحسن عاملی خواستار راه‌اندازی مجدد واحد تولیدی آب در شهرستان نیر شد و بیان کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان متولی اصلی این کارخانه بزرگ تولیدی در اردبیل است که امیدواریم با دستور مجدد وزیر آموزش و پرورش شاهد بازگشت آن به چرخه تولید باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین نیز در این دیدار با تاکید بر ایجاد مدارس حیات طیبه در محلات سیزده گانه اردبیل خواستار توجه جدی وزارت آموزش و پرورش به محلات حاشیه شهر اردبیل شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی تصریح کرد: پروژه حیات طیبه به عنوان یک مجتمع کامل برای تحصیل دانش‌آموزان از مقطع ابتدایی تا دریافت دیپلم ایجاد شده و در اردبیل نیز شاهد راه اندازی یک واحد از این مدارس بودیم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی گفت: ایجاد چنین مجتمع‌های آموزشی در محلات سیزده گانه که از محرومیت مزمن رنج می‌برند زمینه تربیت دانش آموزان و نیروی انسانی مخلص در تراز انقلاب اسلامی را در اردبیل فراهم می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار