تیم آبطویل قهرمان مسابقات روستایی مینی فوتبال جام پرچم بوشهر شد

بوشهر (پانا) - دیدار نهایی بین تیم دهیاری بندرگاه و تیم آبطویل در زمین چمن مصنوعی روستای حسینکی برگزار شد و تیم آبطویل توانست حریف خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به عنوان تیم قهرمان شهرستان بوشهر به مرحله استانی راه یابد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تیم آبطویل قهرمان مسابقات روستایی مینی فوتبال جام پرچم بوشهر شد

مسابقات مینی فوتبال جام پرچم شهرستان بوشهر در دو بخش مرکزی و چغادک برگزار شد. در این مسابقات تیم های آبطویل از بخش چغادک و دهیاری بندر گاه از بخش مرکزی بوشهر به فینال مسابقات راه پیدا کردند. دیدار نهایی بین تیم دهیاری بندر گاه و تیم آبطویل در زمین چمن مصنوعی روستای حسینکی برگزار شد و تیم آبطویل توانست حریف خود تیم دهیاری بندرگاه را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و به عنوان قهرمان شهرستان بوشهر به مرحله استانی راه یابد.

در این مراسم رضا تنگستانی بخشدار چغادک گفت: یکی از رسالت ها، اشاعه کارهای فرهنگی و ورزشی است.

تنگستانی اظهار کرد: برگزاری مسابقات روستایی مینی فوتبال جام پرچم در روستاها توسط هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر با همکاری دهیاری ها و مشارکت مردم موجب توسعه ورزشی در روستاها می شود.

سعید اسماعیلی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر گفت: هماهنگی و اجرای کاربردی برنامه ها و فعالیت ها برای کمک به رفع نیازهای جامعه روستایی به صور گوناگون انجام می گیرد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر افزود: طراحی و مدیریت برنامه ملی مسابقه های مینی فوتبال جام پرچم در دو بخش آقایان و بانوان از نمونه های بارز است، بطوریکه با ایجاد بستر مناسب برای ثبت نام علاقه مندان به ورزش و ورزشکاران روستایی در رده سنی مختلف، ساماندهی تیم های ورزشی و برپایی مسابقه ها در مرحله روستا، بخش، شهرستان و مشخص شدن تیم های منتخب، مراحل استانی آن نیز به زودی انجام خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در برگزاری مسابقه های روستایی مینی فوتبال جام پرچم در سطح شهرستان شاهد عملکرد ارزشمند بوده ایم. این مهم با همکاری و همدلی همه میسر شده است.

مهدی فرامرزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر گفت: ویژگی های عمده در تشکیل تیم ها انتخاب کردن و اختیاری بودن، متناسب با توانایی، علاقه مندی به ورزش، فعالیت های گروهی و مسابقه های ورزشی است.

فرامرزی افزود: ایجاد انگیزش و تشویق لازم منجر به تشکیل 122 تیم ورزشی آقایان و بانوان در شهرستان بوشهر شد که با تکمیل مدارک مورد نیاز توسط شرکت کنندگان گروه های سنی مختلف برگزاری مسابقه های روستایی مینی فوتبال جام پرچم در سطح شهرستان انجام گرفت و تیم های برتر مفتخر به گرفتن جام و لوح تقدیر شدند .

عبدالحسین صادقی سرپرست هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر گفت: زمینه توسعه هدف های پایدار در ورزش روستایی با همکاری و مشارکت نهادهای ذی ربط فراهم می شود.

صادقی افزود: با توجه به نقش اساسی دستگاه های دولتی و غیر دولتی مرتبط با ورزش و امور جوانان شهرستان بوشهر تلاش می شود تا ضمن افزایش فعالیت های فراغتی نسل جوان در روستاها از شیوه های مناسب استعدادیابی استفاده شود.

حکمت عرفان دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر گفت: برگزاری مسابقه های روستایی مینی فوتبال جام پرچم باعث پرورش نیروی جسمانی ، تقویت روحیه سالم، رشد و شکوفایی استعداد ها و توانایی هابه ویژه در نسل جوان می شود.

عرفان افزود: هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با هماهنگی هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان بوشهر، اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، فرمانداری شهرستان بوشهر، اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر، هیئت ورزش همگانی و کمیته منی فوتبال کوشیده است با مهیا کردن تمهیدها و بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های بخشداری مرکزی، بخشداری چغادک، دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها در خصوص تقویت مشارکت و تحکیم فعالیت های ورزشی در بین اقشار مردم روستایی جامعه بر میزان فرابخشی برنامه ها و فعالیت ها بیفزاید.

خبرنگار: بنیامین زنگویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار