بانوان نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن دارند

بوشهر( پانا ) - فرماندار شهرستان بوشهرگفت بانوان نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن دارند امروز قشرهای مختلف زنان درپیشبرد هدف‌های انقلاب اسلامی پیشرو هستند .

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
بانوان نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن دارند

جلسه کار گروه زنان و خانواده شهرستان بوشهر بمنظور مشارکت وهم افرایی برنامه‌ها و فعالیت‌هادر دهه فجر انقلاب اسلامی و تقویت و توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با حضور فرماندار ، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، رییس اداره ورزش و جوانان ، معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان ، رییس هئیت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی ، دهیاران ، مدیران ، مشاوران و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بوشهر برگزار شد .

صالح رحیمی فرماندار شهرستان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی دارای خاستگاه ایدئولوژی است مردم با انسجام و همبستگی همواره از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دربرابر توطئه‌های دشمنان صیانت می کنند .

فرماندار شهرستان بوشهر افزود: ملت ایران هرگونه فتنه و تحریم دشمنان راخنثی می کنند .

رحیمی تاکید کرد: بانوان نقش ارزنده‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن دارند. امروز قشرهای مختلف زنان درپیشبرد هدف های انقلاب اسلامی پیشرو هستند.

رحیمی درخصوص مسابقه های روستایی جام پرچم گفت: توسعه و تقویت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی در روستاها موجب پایداری جامعه روستایی می شود . آنچه که بر نشاط و پویایی روستاییان می افزاید برخورداری آنها از امکانات و فضاهای ورزشی و مشارکت جدی قشرهای مختلف روستایی در جشنواره ها و مسابقه های روستایی است .

رحیمی تصریح کرد : هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با عملیاتی نمودن برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی درسطح روستاهای بخش مرکزی و بخش چغادک توانسته به موفقیت‌های چشمگیر و ارزنده دست یابد . فرماندار شهرستان بوشهر تاکید کرد : مدیران و روسا اداره ها ، بخشداری ها و دهیاری ها کلیه برنامه‌های فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی و آموزشی حوزه زنان و خانواده را به کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر اعلام کنند .

مهدی فرامرزی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مواهب الهی است که مردم با هوشیاری و یک دلی از آن حفاظت می کنند.

فرامرزی افزود: نقش زنان با ترغیب اعضای خانواده برای شرکت در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی بسیار بی نظیر است .

فرامرزی تصریح کرد : امروزه شاهد حضور مردان ، جوانان و زنان در عرصه های مختلف فرهنگی و ورزشی هستیم و در میدان های مختلف ورزشی افتخار آفرینی می کنند .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوشهر درخصوص مسابقه های روستایی جام پرچم گفت : با همت هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر تعداد 122تیم شکل گرفت و شهرستان بوشهر توانست از لحاظ ساماندهی تیمی در سطح استان بوشهر رتبه دوم را کسب کند. با برگزاری مسابقه‌های تیم های روستاهای دو بخش مرکزی و چغادک تیم آزادگان بانوان تل اشکی مقام اول و تیم بانوان آبطویل مقام دوم را کسب نمودند .

فرامرزی ادامه داد : در حوزه آقایان تیم آبطویل مقام اول و تیم بندرگاه مقام دوم شهرستان بوشهر راکسب کردند . که تیم آبطویل در مرحله استانی به مقام سوم دست یافت .

او گفت : بزودی تیم آزادگان بانوان تل اشکی به مسابقه های مرحله استانی اعزام می شوند .

فرامرزی تصریح کرد : در دهه فجر انقلاب اسلامی جشنواره دا ویژه بانوان در روستاها ی شهرستان بوشهر برگزار می‌شود .

مهدی عباسیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد : انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه یاور ها و اعتقاد های دینی شکل گرفت و همه آحاد مردم با وحدت از آسیب رسانی به انقلاب اسلامی توسط دشمنان جلوگیری می کنند .

عباسیان در خصوص ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گفت : تربیت بدنی باعث سلامتی سرزندگی و شادابی می‌شود . فرد از طریق ورزش کردن به اخلاق های حسنه ونیکو و کسب مهارتهای ورزشی دست می یابد .

عباسیان تصریح کرد : یکی از هدف های ورزشی جام پرچم استعدادیابی ورزشکاران است . از طریق ورزش های گروهی و برگزاری مسابقه های ورزشی کیفی می توان زمینه ارتقاء معرفتی و توانایی های مختلف آنها را فراهم آورد . هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان بوشهر با مدیریت شایسته و تعامل با آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مرتبط توانسته تحول خوبی را دراین حوزه ورزشی فراهم کند .

زهرا عرفان مشاور زنان و خانواده و مسئول امور بانوان بوشهر بیان کرد: دختران فرزانه و زنان شایسته با شناخت و درک درست با دیگر آحاد جامعه در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش بسزایی دارند. قشر های بانوان با درخشش در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی نوید دهنده آینده روشنی برای خود و نسل جوان هستند .

عرفان افزود : با مشارکت و هم افزایی سازمان ها ، نهادها و اداره ها می توان با ایجاد شرایط و امکانات مناسب زمینه های رشد پویایی ورزشی را در جامعه مهیا گرد .

عرفان تصریح کرد : حضور تیم های دختران و زنان ورزشکار در مسابقه‌های ورزشی جام پرچم و جشنواره دا موجب رشد و شکوفایی ورزشکاران می گردد ، بطوریکه آنها می توانند به گونه حرفه ای عمل کرده در میدان های ورزشی ملی و فرا ملی خوب عمل کنند .

در پایان جلسه از تیم قهرمان روستای تل اشکی و تیم نایب قهرمان روستای آبطویل با اهدای جام و لوح تقدیر تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار