فرماندار ملارد:

۶۶۰ دانش‌آموز از ملارد به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جلسه ستاد راهیان نور از اعزام ۶۶۰ دانش‌آموز از شهرستان ملارد در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور خبر داد و هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل آینده با آرمان‌ها و میراث شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۶۶۰ دانش‌آموز از ملارد به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

جابر کریمی، فرماندار ملارد در جلسه ستاد راهیان نور با حضور مسئولین آموزش و پرورش و سپاه، بیان کرد: پس از وقفه سه ساله، امسال ۶۶۰ دانش‌آموز از شهرستان ملارد در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۵۲۸ دانش‌آموز دختر و ۱۳۲ دانش‌آموز پسر، طی دو سفر جداگانه در آذر و بهمن ماه سال‌جاری به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

فرماندار ملارد تصریح کرد: جلسه ستاد راهیان نور با هدف بررسی موضوعاتی مانند تامین وسیله نقلیه، بسته‌های فرهنگی و پذیرائی برگزار شده و در خصوص کم و کیف آنها تصمیم‌گیری و به دستگاه‌ها ابلاغ شد.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد دانش‌آموزان با ۱۵ دستگاه اتوبوس به همراه تعدادی راوی و روحانی به مناطق جنگی جنوب کشور سفر می‌کنند.

فرماندار ملارد هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را آشنایی نسل آینده با آرمان‌ها و میراث شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و برگزاری هر چه منظم‌تر آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار