مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان؛

امنیت ثمره خون پاک شهداست

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت امروز به واسطه خون پاک شهدا همه از نعمت امنیت برخوردار هستند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
امنیت ثمره خون پاک شهداست

طی مراسمی با حضور حسنعلی میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش و محمد ناظری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان بانوان فرهنگی همسر شهید تجلیل شدند.

حسنعلی میرعبدی در این مراسم که در اردوگاه فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) زاهدان انجام شد، اظهار کرد: براساس فرمایش قرآن کریم شهدا از مقامی والا نزد پروردگار و حیات برزخی برخوردارند و از روزی‌خواران حریم الهی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: هم اینک همه ما در سایه اهدای جان و زندگی توسط شهدا، از نعمت زندگی و امنیت بهره‌مند هستیم.

میرعبدی خطاب به بانوان فرهنگی همسر شهید گفت: شما هم به عنوان همسران شهدا و هم به عنوان معلمان جامعه دارای مقام و جایگاهی والا هستید که با استفاده از این جایگاه می‌توانید در تحقق اهداف، آرمان‌ها و گفتمان شهدا به خوبی نقش ایفا کنید.

وی در پایان یادآور شد: امروز شما با ایفای نقش همسری فداکار، با عفاف و حجاب، اسوه و الگوی زنان ایران اسلامی هستید. همسران شما حماسه‌های بزرگی آفریدند، برخی اگر برای قهرمان‌سازی افسانه می‌سازند، اما ما پهلوانان و قهرمانان واقعی داریم که جهان را به حیرت وا داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار