مدیرکل امور ایثارگران شهردار تهران تاکید کرد:

ضرورت تجلیل ازمقام شامخ شهید و دریافت روحیه وانرژی مثبت ازخانواده شهدا

مدیر کل امورایثارگران شهرداری تهران به همراه قائم مقام شهردار منطقه 20 با حضور در منزل شهید عظیم مرادی با مادر این شهید گرانقدر دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۱۳۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناشهرستانهای استان تهران، در این دیدار صمیمانه اسفندیار آزاده ، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و جانبازان، دیدار با خانواده های معزز آنها را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت: وجود شما عزیزان موجبات برکات در زندگی خدمتگزاران به این ملت است و انشاءالله خداوند متعال، شهید بیت شما را با اولیای الهی محشور فرماید.

وی در ادامه گفت: انشاالله که قابل و لایق باشیم تا مسیری که این شهید و همه شهدای ملت برای امنیت و سرافرازی کشور ایران طی کردند را ادامه دهیم. اگر امروز ما به مردم خدمت می کنیم به برکت شهید شما و شهدای عزیز ایران است.

آزاده با بیان اینکه عرض ادب و دریافت روحیه و انرژی مثبت از شما بزرگواران هدف اصلی این دیدار است گفت: انشاءالله شهید شما با پیغمبر اکرم (ص) محشور بشود و ما را نیز در آن دنیا شفاعت کند.

شایان ذکر است ، در این دیدار مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران، قائم مقام شهردار منطقه 20 و مدیر روابط عمومی این منطقه با اهدای لوح تقدیر و هديه از صبر و استقامت این خانواده معظم تجلیل به عمل آوردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار