فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان:

محصول اقدامات بسیج، پیشرفت، عزت و اقتدار انقلاب است

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که بسیج در طول ۴۳ سال، اقدامات مهمی انجام داد، گفت محصول اقدامات بسیج، پیشرفت، عزت و اقتدار انقلاب است.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
محصول اقدامات بسیج، پیشرفت، عزت و اقتدار انقلاب است

سردار حمید دامغانی، در گردهمایی بسیجیان استان سمنان که با حضور مسئولین استانی در سالن الغدیر سمنان برگزار شد، با اشاره به این نکته که انقلاب در طول این ۴۳ سال حوادث سهمگینی را پشت سر گذاشته و بسیج نقش اصلی را در رفع مشکلات داشته است، افزود: از حوادث طبیعی گرفته تا بیماری های همه گیری مثل فلج اطفال و کرونا تا محرومیت زدایی و سازندگی در همه نقاطی که نیاز مردم و نیاز کشور و انقلاب بود بسیج ورود پیدا کرد.

وی، اقدامات مهم بسیج را شکل گیری هسته های مقاومت مردمی در سطح منطقه و ایجاد بازدارندگی در قبال شیاطین عالم، ایجاد قدرت بازدارندگی برای ایران و برای کشور های محور مقاومت، گسترش معنوی انقلاب اسلامی در سطح منطقه و در سطح جهان، ایجاد چالش جدی جهت حکمرانی کشور های استکباری و.... عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان با عنوان این مطلب که بسیج، جنگ ۸ ساله را به فرصت بازدارندگی نظامی، ارتقاء دانش نظامی و خودباوری تبدیل کرد، یادآور شد: نتیجه زحمات بسیجیان ما، فرهنگی ناب به نام دفاع مقدس شد که به عنوان یک گنجینه تمام نشدنی تا امروز از آن استفاده شده و قطعا آینده های بسیار طولانی می توانیم از این گنجینه استفاده کنیم.

دامغانی، با بیان اینکه دلیل تمام درگیری های ما با نظام سلطه، استقبال از تبدیل نشدن نظام جمهوری اسلامی به الگو و عدم کارآمدی نظام است، تصریح کرد: دشمن، تمام تلاشش را برای خدشه دار کردن این نظام می کند. انشاءالله به همت بسیجیان و مردم عزیز و ولایتمدار، جهت پیروی از معنویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران، الگو خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار