استاندار سمنان:

پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اختیار بسیج با دقت و سرعت انجام می‌گیرد

سمنان (پانا) - استاندار سمنان عنوان کرد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اختیار بسیج با دقت و سرعت، انجام می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اختیار بسیج با دقت و سرعت انجام می‌گیرد

سید محمدرضا هاشمی، در گردهمایی بسیجیان استان سمنان که با حضور مسئولین استانی در سالن الغدیر سمنان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۰۰۰ شهید استان و امام شهیدان و آرزوی طول عمر باعزت و با برکت برای مقام معظم رهبری گفت: در طول ۴۳ عمر باعزت جمهوری اسلامی ایران، اگر تهدیداتی را داشتیم و تبدیل به فرصت شد، اگر ما در حوزه سیاسی و نظامی در منطقه فراتر از مرزهای جغرافیایی هستیم، برگرفته از فرهنگ بسیج است.

وی ضمن تبریک هفته بسیج خدمت تمامی بسیجیان دلاور استان، با اشاره به بیانات امام راحل(ره) در خصوص اینکه انقلاب را صادر خواهیم کرد، اظهار کرد: فرهنگ ایثار و بسیج را صادر کرده ایم.

استاندار سمنان با عنوان این مطلب که امروز بر اساس ابلاغ وزیر کشور، استان سمنان به عنوان سومین استان موفق کشور در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد، معرفی شده است، تصریح کرد: بی تردید این امر با اتکا به فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی رخ داده است؛ چرا که هر بار در سطح استان، پروژه های محرومیت زدایی در اختیار بسیج قرار دادیم، با دقت و سرعت، انجام گرفت.

هاشمی با بیان اینکه اگر امروز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ را در سطح استان شاهد هستیم، به جهت فرهنگ والای بسیج است، افزود: حضور گروه های جهادی و خدمات رسانی در ابعاد مختلف، نشان از توانمندی و اقتدار بسیجیان و عزم جزم آنان برای خدمت به اقشار مختلف مردم است.

گفتنی است؛ بسیجیان شهرستان سمنان در این مراسم که نمایشی به تمام معنا از اقتدار بسیج بود، همزمان با سراسر کشور، به صورت تصویری پای سخنان حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نشسته، آمادگی خود را جهت دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب و حریم ولایت به نمایش گذاشته و بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار