سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور:

رویکرد جهادی به مدرسه‌سازی باید تقویت شود

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه بررسی پروژه‌های مشارکتی خیر نیکوکار «حاج اکبر ابراهیمی» گفت رویکرد جهادی به مدرسه سازی باید تقویت و توسعه یابد.

کد مطلب: ۱۳۲۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد جهادی به مدرسه‌سازی باید تقویت شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشست صمیمانه حمیدرضا خان محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با «حاج اکبر ابراهیمی» خیر بزرگ مدرسه‌ساز و مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور خیرین برگزار شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت گسترده «حاج اکبر ابراهیمی» در عرصه مدرسه‌سازی، گفت: رویکرد جهادی به امر مدرسه سازی باید تقویت و توسعه یابد که ضرورت دارد مدیران کل نوسازی مدارس استان‌ها بر این موضوع اهتمام داشته باشند.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین بر توجه و رسیدگی به دغدغه‌های خیرین مدرسه‌ساز و دیدار چهره به چهره با آن ها و در اولویت قراردادن تکمیل پروژه‌های خیری و مشارکتی تاکید کرد.

در این نشست که مجید عبدالهی معاون فنی و نظارت سازمان و میثم لک‌زایی مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان نیز حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا با مشارکت «حاج اکبر ابراهیمی» اخذ شد و در خصوص زمان‌بندی و تکمیل و تحویل این پروژه‌ها بحث و بررسی صورت گرفت.

در ادامه نیز روند عملیاتی پروژه‌های تفاهم شده با این خیّر نیک اندیش در طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» که با همیاری گروه‌های جهادی در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان در حال اجراست مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تامین اعتبار لازم از سوی خیر انجام شود.

گفتنی است، تاکنون ۱۰۰۰ کلاس درس در سراسر کشور با مشارکت «حاج اکبر ابراهیمی» بزرگ خیر مدرسه‌ساز بهره‌برداری گردید و وی در ساماندهی۱۱۰مدرسه کانکسی در۹ استان کشور در قالب طرح «شهید رضا پناهی» نیز مشارکت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار