در جلسه شورای آموزش و پرورش البرز مطرح شد؛

لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ارتقای سرانه فضای آموزشی استان البرز

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز بر تخصیص اعتبارات ویژه برای ارتقای سرانه فضای آموزشی این استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم تخصیص اعتبارات ویژه برای ارتقای سرانه فضای آموزشی استان البرز

حمیدرضا خان‌محمدی سرپرست این سازمان در نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که با حضور استاندار و دیگر اعضا برگزار شد، گفت: استان البرز به واسطه رشد بی حد مهاجران داخلی و اتباع خارجی در زمره مناطق محروم در سرانه فضای آموزشی قرار دارد.

وی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج افزود: با تدابیری که اتخاذ شده ضمن تخصیص اعتبارات ویژه در آینده ارتقای سرانه فضای آموزشی این استان، از طریق فروش املاک مازاد آموزش و پرورش تحقق پیدا خواهد کرد.

همچنین در ابتدای این نشست گزارش مبسوطی از سوی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در مسائل مربوط به وضعیت فضاهای آموزشی، پیشرفت پروژه‌های در حال احداث و تامین اعتبارات لازم در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیری و دولتی تشریح شد.

اختصاص ردیف اعتباری ویژه از سهم بودجه ۱۴۰۲، افزایش اعتبارات استانی، مساعدت و تسریع در اجرای مصوبه فروش املاک مازاد با توجه به بسترهای قانونی، آماده سازی مقدمات احداث فضاهای آموزشی در محل‌های پرتراکم دانش آموزی از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار