سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور مطرح کرد؛

مدرسه‌یاری فرصتی برای تحقق شعار مردمی‌سازی دولت

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در جلسه کمیسیسون مدرسه‌یاری جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، ضمن تقدیر از سطح و حجم خدمات خیرین در ساخت و تجهیز مدارس، اجرای طرح مدرسه‌یاری را گام موثری در تحقق شعار مردمی‌سازی دولت سیزدهم دانست .

کد مطلب: ۱۳۲۷۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه‌یاری فرصتی برای تحقق شعار مردمی‌سازی دولت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان‌محمدی سرپرست این سازمان در جلسه کمیسیون مدرسه‌‍یاری که با حضور ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد، ضمن برشمردن نقش و جایگاه مردم در پیشبرد و توسعه کشور افزود: مشارکت مردم نیکوکار و خیرین در امر مدرسه‌سازی در کمتر جای دنیا وجود دارد و این کار بزرگ و ارزشمند در ایران قابل توجه و اثرگذار است.

وی ضمن تقدیر از سطح و حجم خدمات خیرین در ساخت و تجهیز مدارس در اقصی نقاط کشور، اجرای طرح مدرسه یاری را گام موثری در تحقق شعار مردمی سازی دولت سیزدهم دانست.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: تحقق عدالت تربیتی و ارتقای کیفیت آموزشی در سایه توسعه خدمات و تجهیزات نرم افزاری (توانمندسازی معلمین، تامین تجهیزات و امکانات مدارس، حمایت از دانش آموزان و...) میسر خواهد بود که این حرکت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در همین راستا می‌باشد.

خان‌محمدی گفت: تغییر رویکرد سازمان نوسازی مدارس کشور با تقویت روحیه انقلابی و جهادی سبب می شود مردم بیش از پیش به این سازمان اعتماد پیدا کنند ، لذا تلاش مضاعفی در جهت ایجاد تعامل اثرگذار با جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در حال انجام می‌باشد که می تواند سبب ارتقای فعالیت ها و توجه بیشتر مردم به موضوع مهم مدرسه سازی و مدرسه یاری شود .

در این جلسه ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور نیز، ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های خیرین در امر مدرسه یاری بر همراهی همه ارکان جامعه خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش در تحقق این مهم تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار