مدیرآموزش و پرورش منطقه ۴:

طرح همسو با هدف بهره‌مندی از نصیب برابر آموزشی شکل گرفته است

تهران (پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه واژه همسویی از واژه‌های مفهومی و مهم در سند تحول بنیادین است، یکی از اهداف مهم شکل‌گیری طرح همسو را تبیین فعالیت‌های جهادی در مدارس و توسعه روابط در ابعاد مختلف علمی، آموزشی و پرورشی دانست که منجر به نصیب برابر آموزشی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
طرح همسو با هدف بهره‌مندی از نصیب برابر آموزشی شکل گرفته است

هادی زمانی نژاد با اشاره به اهداف طرح همسو در مدارس منطقه چهار در راستای اجرایی کردن سند تحول اظهار کرد: کلیدواژه همسویی از واژه های مفهومی و مهم در سند تحول بنیادین است. در اجرای این طرح در نظر داریم با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در چارچوب ایده های خلاقانه و بر اساس اصل همسویی، چالش ها و مشکلات مدارس مرتفع شود و همه مدارس از نصیب برابر آموزشی بهره مند شوند و به هدف اصلی سند تحول بنیادین که همان حیات طیبه است دست یابند.

زمانی نژاد ادامه داد: یکی از اهداف نظام آموزش و پرورش ایجاد تغییرات مطلوب در نگرش، شناخت و در نهایت رفتار انسان‌ها است، این تغییرات در راستای اهداف عالیه آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین، که ترسیم‌کننده چشم انداز نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی در افق 1414 است و مهمترین آن پیوند زدن اسناد بالادستی به اقدامات و فعالیت هاست و سوق دادن آن به واحدهای آموزشی و دستیابی به مدرسه صالح، دانش آموز صالح، خانواده صالح و جامعه صالح را امکان‌پذیر می‌کند.

«همسو»، اقدام و حرکتی نمادین برای نشان دادن همکاری، همدلی و هم افزایی میان دو یا چند مدرسه جهت توسعه روابط در ابعاد مختلف علمی، آموزشی و پرورشی است. طی تفاهم‌نامه‌ای مدیران مدارس متعهد می‌شوند تا در چهارچوب ضوابطی خاص همکاری‌های علمی، آموزشی، فرهنگی، فنی، عمرانی، و...با یکدیگر داشته باشند. طرح همسویی در راستای تبیین فعالیت‌های جهادی در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار