پایان مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان پسر تهران با قهرمانی تیم منطقه 4

تهران (پانا) - مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان پسرشهر تهران در بوستان ولایت برگزار شد و در این دور از رقابت‌ها تیم دو صحرانوردی دانش‌آموزان منطقه4 مقطع متوسطه دوره اول مقام اول و تیم مقطع متوسطه دوم به مقام چهارم دست پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پایان مسابقات دو صحرانوردی دانش‌آموزان پسر تهران با قهرمانی تیم منطقه 4

مسابقات دو صحرانوردی دانش آموزان پسر شهر تهران در مقطع متوسطه اول دوم یادواره شهدای زینبیه و ثارالله در بوستان ولایت برگزار شد.

در این دور از رقابت ها آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور نمایندگان خود در این دور از رقابت ها شرکت داشتند و در یک رقابت سخت و نفس‌گیر توانستند در مقطع متوسطه اول به مقام اول تیمی و در مقطع متوسطه دوم مقام چهارم تیمی را به خود اختصاص دهند.

در این رقابت ها، در مقطع متوسطه دوره اول سید یاسین حسینی رستمی، ابولفضل احدی، یاشار الله وردی، صالح جمال‌بارزی، امیر محمد حیدرپور، علی گرواند، امیر حسین کیانی، محمد امین حیدری،عادل رحیمی مقدم ویاسین حسینی با درخشش خود توانستند موفق به کسب مقام اول تیمی در این دور از مسابقات شوند که سید یاسین حسینی رستمی مقام دوم انفرادی وابولفضل احدی مقام چهارم انفرادی را از آن خود کردند.

در مقطع متوسطه دوره دوم نیز محمد مهدی نوروزی، امیر حسین چابک، مصطفی احمدی،محمد حسین لاری،امیر حسین جهاندیده،آبتین ترکمن ،محمد رسول میرزاده، امیر حسین فکوری به مقام چهارم تیمی دست یافتند که محمد مهدی نوروزی مقام چهارم انفرادی را از ان خود کرد.در این مسابقات محمد مهدی عیدیان به عنوان سرپرست و مهدی حسن زاده به عنوان مربی در هدایت این تیم نقش داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار